Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

I já se nepřihlásila na FB, i když se mi dost lidí diví. Že bych prý měla i vyšší čtennost a že je překvapuje, že na FB nejsem... atd... Mám na to podobný názor jako Vy.

A s tím psaním to mám asi takhle: Píšu, protože "nějak" musím. A když nepíšu, tak částečně chřadnu, buď na těle anebo na duši...)))

1 0
možnosti
JT

Psaní je radostná tvorba a někdy i potřebná terapie...a když se umí používat čeština, tak i její poklona. Děkuji za milý komentář:-)

1 0
možnosti
MB

S nástupem nové techniky, jsem objevil i možnosti. . Nesmírně oceňuji @ + fota - vynikající, od chlouby mrkve po komín k opravě. Řemeslník to vidí - připraví se. Facebook mi dcery zřídily - nepochopil jsem k čemu, považuji za neosobní , "Přátelé" a dokonce nebezpečný - detaily života, záběry soukromí - dveře, zámky, fota bytu !? Pak, jako člověk - i potřeba dialogu - zde blogy dobré. I zavilý oponent dobrý ... Tak či onak se ukazuje - Nejlepší je reálný život - My píšeme jej a on zase nás ... :-)

1 0
možnosti
JT

Také mi stačí to, co jsem popsal. Oddělil bych tváří v tvář (setkávání) a čtení, resp. psaní. Nevím, proč to facebook v názvu spojuje ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik