Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Jestli v tom všem není nějaká vize, když je to televize.

1 0
možnosti
Foto

Není to ale vize pouze pro telata?

1 0
možnosti
Foto

Nevlastním, stejně bych neměla čas na ni koukat a krámů na chytání prachu mám doma i tak dost.:-P;-) Když už se na něco fakt chci koukat, PC to jistí.:-)

2 0
možnosti
Foto

Vaše jednání, co se TV týče, zcela schvaluji.

Loni v létě se mi televize rozbila. Novou jsem si nekoupil. Od té doby mám mnohem více času. Byl jsem zvyklý večer se podívat na zprávy v (nizozemské) televizi a pak jsem často přepnul na jiný program a u televize večer strávil alespoň dvě hodiny.

Dvě mé známé se diví, jak mohu bez TV žít. Má odpověď jim je stejně jako Vaše, když mě něco zajímá, tak si to zpravidla mohu pustit na počítači.

1 0
možnosti
Foto

televize trojský kůň moderní doby-člověk si ji pustí domů a ona mu zdevastuje mozek

karma

1 0
možnosti
JT

Jsou i pořady, které mozek bystří, bohužel v té jejich přehršli jde o zanedbatelné množství

0 0
možnosti
Foto

Já už nějak v poslední době televizi nesleduju, prostě není čas. Nicméně máme doma taky dvě televize (jednu jsme dostali jako jakýsi dárek k jinýmu přístroji, od toho se odvíjí i její kvalita). Pozitivum televize je, že se u ní dobře usíná.;-DR^

1 0
možnosti
JT

To je fakt, ale jde to i bez televize;-)

0 0
možnosti
RE

Taky dobrý pojmenování:) Já tomu říkám "Metla lidstva č.1" Určitě jí tam podsunul zlomyslný čertík při "Stvoření světa.":)

1 0
možnosti
JT

;-D určitě mezi metlami hraje prim

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik