Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ta volavka jistě:-) Abych se taky pochválil, měl jsem docela dobrý postřeh.

0 0
možnosti

štěstí bývá neplánované. když je to prožitek okamžiku;-)

0 0
možnosti

Kdo umí, ten umí.

0 0
možnosti

V tomto případě, spíš komu je přáno, ale příroda umí, to určitě:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ ,,Dá se". Vidět. Někdy i zachytitR^

1 0
možnosti

Jo, jo - už jsme v tom ... Jako již ženatý jsem navštěvoval své rodiče a pak se těšil na pivo s otcem. Chlapi sedí, byl jsem uznán ...Vyrazili jsme směr krčma a hle - Jdu sám, rodič zaostal - Pohledem zpět vidím, že je ohnutý k zemi - Infarkt ? Přibíhám v hrůze - on sděluje - "Hle synu, jaká to podivná rostlina a jaký ještě podivnější brouk po této leze"! Říkal jsem si, ptákoviny - Zdržuje, už jsme mohli lupnout dva hrnky ! Čím je člověk starší - Má, již schopnost vidět to - co jako mladý nikdy neviděl ! Přitom, to zde bylo vždy ... Tolik krásy, rostlin a brouků i tvorů malebných ! Viz fota ... Jo, jo - už jsme v tom ... (Odcházím dupat k třešni !) ... :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik