Diskuse

Krtci se činí

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^krteček jako pohádková postavička je věčný- a boj s krtky na zahradě taky:-/

1 0
možnosti
PL

Krtek, to je věda. R^Studium krtka by se mělo vyučovat na univerzitách.

1 0
možnosti
JT

Věděl bych, které předměty nahradit;-D

0 0
možnosti
Foto

Honzo, je to stejné i u nás a zakopnout o zmrzlý krtinec, to je věru nepříjemná věc. Ale jedno je na nich pozitivní, ta krásně zkypřená hlína;-)R^

2 0
možnosti
JT

Jsem zvědav, co s tím příroda udělá, jestli to zaroste, nebo se to rozpadne? Na svém to přenesu na záhon, či rozhrabu, ale na tom "všech" a "nikoho" to zůstane na ní;-)

0 0
možnosti
MB

Krtek je sympatický, (u Vás na zahradě), chráněný a neuvěřitelný tvor ! Nic, na něj neplatí ! Donutil mne i ke studiu na www, chodí i po povrchu - v noci. Nechápu jeho technologii + Jistě, prohrabává se a ve finiši pak ten kopec hlíny. Kam ale tu hlínu dává, během činnosti pod zemí ? Za ním má být přece podzemní průchozí tunel ! Jsme u potoka - vody dost, tedy jsem čerpadlem 3 dny do děr lil vodu ! Přišel soused, že mu nějak mokvá zahrada ! Jaký bájný Minotaurus se svým labyrintem ? Jediné co funguje je hluk - má citlivý sluch. Chodím tedy, "Dupat k třešni" ! Různě se tam proplétám ... Soused hledí - Říkám mu, s věkem se vše mění, i erotika. Dříve v chalupě - Nyní kolem třešně ... ! (Fakt to nějaký význam má - Soused je mladší - Zdržuje se doma :-) , tak s radostí sleduji krtince na jeho zahradě ! ... :-)

1 0
možnosti
JT

Tak asi budeme na zahradě tancovat dupáka;-D Hezký a poučný komentář.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik