Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

"...a do Prahy se naopak stěhují z celé republiky ti, kdo chtějí své spoluobčany regulovat, převychovávat, rozkazovat jim a hlavně žít z jejich peněženek."

"To rozdělování lidí je umělé (rozděl a panuj) a propagují ho ti, co to rozdělení potřebují k upevnění své moci či prosazení svých cílů."

- neříká se tomu "naběhnout si sám na vidle"? :-D

Ne vážně: jsem klasická náplava, i když po těch letech už si připadám velmi zdomácněle... a musím říct, že se mi dost ulevilo po zjištění, jak jsou pražáci docela normální. Ale docela vás chápu, že je vám lépe v něčem přehlednějším :-))

0 0
možnosti
JT

Jen citujete citaci, která mne, pravda zaujala, ale nejsem jejím autorem. Jinak samozřejmě, normální lidé jsou všude. Ale hlavní město, kde se vyskytují centrální úřady a nejvyšší politické funkce prostě láká určitý typ lidí "nenormálních" a přirozeně je jich tam víc, než jinde:-)

0 0
možnosti
Foto

A to je právě rozdíl v myšlení rodilých pražanů a těch co sem jen dojíždějí, anebo bydlí jen kvůli výdělku.

Já jsem se v Praze narodil a je to můj domov. Republiku jsem za času kdy jsem jezdil po montážích poznal až až. Rozhodně si nedokážu představit, že bych měl žít někde jinde. Bydlím ovšem mimo centrum a do centra jedu jen občas, ale to pomyšlení, že když budu chtít tak jsem tam za 15 min a domů se dostanu MHD v kteroukoliv hodinu, nic nenahradí.

0 0
možnosti
JT

Ano, v MHD má život v Praze výhodu a jistě i mnoho dalších, ale také nevýhody. Jako rodilého Pražana Vás chápu...jen to mám jinak;-)

0 0
možnosti
RE

I v Praze jsou "burani" Jeden ti to zrovna píšeR^:-)

1 0
možnosti
JT

proč myslíš, že jsem do Prahy situoval i "boží" lid?

0 0
možnosti
JS

Maringotka a les, jsou mou metou, kdy se stanu (opět) venkovskou tetou :-)R^V

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik