Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Havel pracoval v trutnovském pivovaru, nikoliv v peažském.

Každopádně ani v Praze nebyl známý, jeho jméno se až s přehnaným důrazem začalo objevovat až v souvislosti s demonstrací 10.12.1988 na Škroupově náměstí.

1 1
možnosti
JT

Děkuji za upřesnění a zároveň se omlouvám za nepřesnosti v textu :-)

0 0
možnosti
Foto

J12a55k61u65b 42R39o33t51h

1. 2. 2018 19:20

a) nebylo to v roce 86, b) jsou-li pro vás restituce statků a půdy likvidací dvou generací sedláctví, není se dál o čem bavit. Fuj!;-€;-O

3 1
možnosti
JT

komunisti zlikvidovali dvě generace sedláctví a snaha po odstranění křivd restitucí se často s tím sedláctvím míjela, protože ve třetí generaci už se potomci zabývali něčím jiným a rychle se půdy zbavovali. Chvála bohu za každého současného sedláka. Podle mě restituce nesplnily očekávání do nich vkládané. Myslel jsem, že to bylo k padesátinám, ale asi se mýlím

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik