Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Životem lze proplout - "Tak já vážení, neříkám tak - ani tak, ale uvidíte, že na má slova dojde" ! Podařilo se ... Vcelku pak, i oblíbená skupina - tkz. nekonfliktních lidí. Podporují i bezvýznamnost slov - Zadarmo, nezávislý kandidát - volič, sociální spravedlnost ... Pojmy náhle nabývají na svém významu ... :-)

1 0
možnosti
JT

Máme převolbováno a zrovna tyhle volby, nemáme-li prezidentský systém, ale parlamentní, považuji za zbytečné a když se to ještě hrotí... to je jeden z toho otrávený a říká si "proč tuhle hru vlastně hrát?" Chleba levnější stejně nebude, a ať tam bude Petr nebo Pavel, na chleba je stejně třeba nějak vydělat:-) PS: docela dobrou analýzu měl na novinkách Václav Klaus ml.

1 0
možnosti
JS

Jeníčku, neva - i když ́s nevolil, pořád jsi to Ty a fertig! ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^konečně něco odlehčeného -dík z to:-)

1 0
možnosti
JT

je fakt, že jsem si to ulehčil;-D

0 0
možnosti

Možná byste se divil, kolik samotných volebních komisařů nevolí;-D

1 0
možnosti
JT

Možná na to nemají čas, protože by měli volit jinde než sedí, tedy v místech, kde je více volebních obvodů.;-)

1 0
možnosti
Foto

Někde bylo, že Vás bylo 20 000.

1 0
možnosti
JT

škoda, zase nejsem tak výjimečný, jak jsem si myslel;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik