Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D11a13v12i77d 53V62l88k

17. 1. 2018 14:56

A ještě máš ty zákeřné kousací želvičky přece;-D

1 0
možnosti

místo hlídacího psa demokracie;-D

0 0
možnosti
Foto

Ty Jene, víš že já jsem na tom podobně? V poslední době však nezvládám ministra financí, všude se na mě útočí;-D;-D

1 0
možnosti

Rodina - základ státu! (Se, teda myslím, říkalo...)R^

1 0
možnosti
Foto

Ale ještě lepší je být manažerem podlahových ploch sám pro sebe.

1 0
možnosti

Tak rád bych si zkusil roli gaučového povaleče , le nastartoval jsem tvrdý a pravidelný režim pro mého pejsana, tomu se to zalíbilo a trvá stále na něm..nejhorší je,že termíny zvládá i bez znalosti hodinek...a tak využívám každé pauzy....

1 0
možnosti

se psem se taky pohybuju a gaučového povaleče jsem se kdysi naučil při sledování Václava Moravce v neděli po obědě...a trénink se vyplatil, teď už k tomu OVM nepotřebuji. PS: premiérka se v té době taktéž věnuje gaučingu;-D

0 0
možnosti

R^jsi dobrej prezident a máš nejlepší (svou) první dámu V

1 0
možnosti

...a je dobrá i jako ministryně financí, až tak moc neutrácí, o dalších rolích nemluvě;-)

1 0
možnosti

dokonce tak dobře, že jsem si přes držku ještě nedal, stačí vědět, že to udělat můžu;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik