Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^:-) S MRAVENCI V KREDENCI NIKDY NEBUDU SÁMR^;-)

1 0
možnosti
VF

Bydlela jsem asi tak rok v paneláku s faraony. Pracovník firmy, která měla faraony odstranit, litoval, že nemůže nechat byty promrznout. Zbavili bychom se jich bez chemie.

1 0
možnosti
JT

a ještě by se ušetřilo za topení;-) Tolik otužilců mezi lidmi není, trvalo by to dlouho a možná by to bylo dost i na otužilce.

0 0
možnosti
Foto

jak jde o bábovku jsou i faraoni pilní jako mravenečci:-)

1 0
možnosti
JS

R^

Mravenčí povahou je vracet se na místa, která něco přinesla a neodradí je ani občasné zdecimování - vlastní zkušenosti (mravenci lítací rok co rok ve stropě verandy v mém bývalém domku):-)

1 0
možnosti
JT

Možná na bábovku ani rafinovaná návnada nezabírá, nebo jsou už imunní, či poučení:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik