Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásné adventní dny a pohodu Ti přeji;-)R^

1 0
možnosti
JT

díky, Tobě a Tvé rozvětvené rodině též :-)

0 0
možnosti
PL

Ne divnej, ale normální člověk R^

1 0
možnosti
JT

Tak dík, jinak mám obavu, že se normy poněkud posunuly a co bylo dříve normální, je divné, ale když se to přežene do extrému, tak to má tendenci se zas vracet do normálu;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak šťastnou cestu do neznáma a trpělivé sousedy :-)

1 0
možnosti
JT

Děkuji:-) Anebo si vyzkouším trpělivost se sousedy

0 0
možnosti
DV

D75a40v18i22d 72V14l14k

15. 12. 2017 13:41

Honzo takže budeš předseda bytového družstva?? To není špatný flek a ty úplatky .....;-D;-D Tam se opéříš.

1 0
možnosti
JT

A že to nikdo nechtěl dělat a já byl ukecán, to mi rozum dosud nebral. Ale teď už to chápu, neber úplatky, jinak směr docent Chocholoušek;-D;-D

1 0
možnosti
MB

Pokud je člověk nomální a váží si sám sebe - dříve či později dozná - Chce dělat něco smysluplného , s okamžitým i mezigeneračním významem. Jakkoliv vzdělán, zjistí, že asi ideální profese je zedník. Přišel - nic tam nebylo - pomakal - ta koncentrace úsilí je zde. Pak objeví i vzorec - Míra piklení roste s množinou m2 a existujícími úředníky. Čím více - tím více proměn, tlaku . Není pak podstatné, co je usneseno - důležité je, co je dohodnuto. Čím výše - tím méně práce - tím vyšší mzda. Obsah přežití spočívá v odhadu směrů větrů - tomu určujícímu je třeba být stále při boku. Pokud není pravidlo dodrženo - už tam, sedí někdo jiný a cosi duje do ucha ! Mj., tak vzniká i - nový člověk, on si toho ani není vědom ! Má pocit úspěchu. Stačí nu židli odejmout a běž do života ... Není schopen ! ... Vy ano, cením ... Asi jste člověk .... :-)

1 0
možnosti
JT

Děkuji, nebyl jsem tu tak dlouho (pět let), abych se tak zkazil;-D Nicméně tu nákazu už jsem cítil. ;-)

1 0
možnosti
JS

R^gratulujuV

Přeju Ti pěkné dny v radosti plynoucí:-)

1 0
možnosti
JT

Děkuji, radost bude, však začíná víkend a nějaké plány se rýsují;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik