Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já bych se spíše přimlouvala za verzi "hlupec", čímž by se neznámý autor v případě snahy o cenzuru mohl bránit, že nemá na mysli konkrétní osobu mdlého ducha, ale že se inspiroval lidovou slovesností: hloupý Honza je přece běžným archetypem pohádkových postav v našich končinách. Lidového prosťáčka (aniž by chtěl snad někoho urazit) lokalizoval do Benátek, aby jim zajistil nehynoucí slávu - asi takto bych to viděla, ale nemohu svá tvrzení podepřít seriózní vědeckou analýzou.

;-DR^

1 0
možnosti

R^díky, tak já to doplním;-D

1 0
možnosti

;-)to T tam vyloženě chybí ;-DR^

1 0
možnosti

..a nám kvůli tomu chybí nádraží:-/

1 0
možnosti

Inspirace mívá mnohdy křídla a poletuje po různých cestách.

Pohodové čteníR^

1 0
možnosti

Děkuji. Někdy příběh prožijete, jindy přiletí... třeba ho zaslechnete, nebo se zdá, nebo šrotuje v mysli:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik