Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, taky mi vadí neziskovky, které "vyrobí problém", aby ho pak mohly dlouhé roky řešit a z větší části k tomu používají veřejné peníze. Nejsem si jista těmi, které se snaží nějak věnovat romům, sama bych to nedokázala, ale věnovat se dětem by snad mohlo něco dobrého přinést. Aspoň pro některé.

Pak jsou ale takové, z kterých úžasem fakt poposedávám. Ocitla jsem se kdysi na kulatém stole Ligy ohrožených mužů a odešla s dojmem, že tyhle neziskovky jsou fakt ostuda. Nicméně pokud sloužili jako "nástroj" na prosazení otcovské dovolené po narození dítěte, tak se jim to povedlo :-(. Kopřivku mám taky z Fóra 50, ale taky z různých "občanskoprávních" aktivistů. Uznávám, že v demokratické společnosti mají právo na názor. Už jsi nejsem jista, jestli na profesionální zapojení za veřejné peníze.

1 0
možnosti

Děkuji za komentář, rozšířil mi obzory. Veřejné peníze by měly být směrovány smysluplně a to se mnohde a mnohdy neděje, resp. ten pravý smysl je poněkud zastřený.

0 0
možnosti

Připadá mi, že těch sbírek a neziskovek je nějak hodně.

2 0
možnosti
Foto

R^Konto Paraple mi také připadá dost věrohodné-jinak jsem spíš skeptická:-)

3 0
možnosti

Skepticismus pramení z toho, že je jich hodně a ty "nejuřvanější" jsou pěkní "vyžírkové";-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS