Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdravím Jene, no u některých neziskovek mám své pochybnosti

1 0
možnosti
JT

Nejsi v tom sám Pavle, tuhle exkurzi si chystám na příští blog;-)

1 0
možnosti
JS

Vexistují spolky srdcařů, kteří vyberou mezi sebou a společně na něčem makají:-)R^

1 1
možnosti
JT

bez nutné a nudné administrace, to jde, ale týká se to "ad hoc projektů" a nějakých místních skupin.:-)

1 0
možnosti
Foto

J78a71n83a 28M75a75j34o47v69á

4. 12. 2017 19:17

tak úplně nesouhlasím, byť to, co popisujete, je pravda, respektive podle mého názoru její část. K nezisku patří taky vysoce odborné organizace pohybující se třeba v sociální oblasti a tam jsou to prostě profesionálové, kteří si zaslouží plat (a v neziskovkách tohoto typu se zbohatnout nedá, zato tam vládne nadšení a zaujetí). A takových je víc...

4 0
možnosti
JT

Těchto profesionálů si asi většina lidí váží a mnozí se snaží i přispět, pokud jde třeba o hospicovou péči, ta snad státní není nikde, vyžaduje nejen odbornost, ale hlavně to nadšení, zaujetí, tam jsou pečovatelky "andělé". Děkuji za komentář :-)(snad andělu?)

1 0
možnosti
Foto

:-)R^není aktivista jako aktivista

1 0
možnosti
JT

u některých je dokonce vítána pasivita víc než aktivita, ale o těch příště;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik