Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Dárky nosí Ježíšek. V tom mám jasno a také mu důvěřuji.

3 0
možnosti
JT

a stále mne dokáže mile překvapit:-)

1 0
možnosti
Foto

Ježíšek to zkrátka nemá lehké:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Domácí pískoviště? Tak kolem toho bych nechtěla luxovat.;-) Za mě Vánoce zrušit a bude klid.:-)

1 1
možnosti
JT

Stačil by mi zimní spánek a Vánoce bych prospal, jiným bych je nebral...třeba ten adrenalin v nákupních centrech;-) aspoň ten si už dost let odpouštím a navštěvuji malé krámky, dokud jsou.

1 0
možnosti
ŠM

malým dětem se mi moc líbí ta elektronická tužka od ALBI...velkým dětem nějaká kvízová hra od stejné firmy...a bud eto bavit všechny...pokud už teda něco pod tím stromkem bejt musí...jinak já si napsala o knížku....;-)

1 0
možnosti
JT

Nějak si to vyřešíme, děkuji za inspiraci, jen mne zaujalo pískoviště do pokojíčku, což mě docela děsí, byť je to k smíchu.

0 0
možnosti
JS

R^V

V srdci není tolik místa pro zbytečnosti, kolik je ho v hlavě na "potřebné věci"

2 0
možnosti
JT

věci, co vytvoří hromadu pod stromečkem;-D díky za milý komentář

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik