Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Přesně tak. Lidstvo hodně riskuje a obávám se, že bude i nadále.

1 0
možnosti
MB

Stejně je zajímavé, jak hluboce máme vryty pojmy. Bordel - chaos - přitom vyprecizovaný funkční systém. Turecké hospodářství - naopak, vedou si u podezřele dobře ... Podobně to vidím u ŽP. Není sporu o tom, že kouř asi dobrý není, podobně, že se s přírodou cosi děje - důkazů kopec. Neví se však, zda jde o normální výkyv jevu - (už jich bylo), nebo se opravdu objevil nevratný bod zlomu ! Podobně je to i s naší celou společností ! Já bych se držel toho bordelu a tureckého hospodaření - zdá se, že je to docela fozumné s výsledky ! ... :-)

1 0
možnosti
JT

Vesmírné a přírodní zákony fungují a svým způsobem zahrnují i lidské společnosti a civilizace: základem je vznik, růst, zrání, stárnutí, zánik. Chaos je důležitý, urychluje zánik starého a zrod nového. Z chaosu povstává nový řád. Aspoň tak si to představuju;-)

1 0
možnosti
Foto

R^naštvaná je možná na Amíky, že ač největší znečišťovatelé chce jejich prezident odstoupit od smluv o ochraně prostředí -ale podle posledních zpráv se některé státy s Donaldovým rozhodnutím neztotožňuj tak snad maminu Zemi uklidníR^:-)

1 0
možnosti
JT

díky, v podstatě máte pravdu, ale možná horší je, že ten podíl tzv. rozvojových zemí je dnes minimálně vyrovnaný jako těch tzv. rozvinutých. Takže zabrat musí všichni, ovšem ten, kdo se tomu vyhne získá komparativní výhodu. Usilovat o dohody je ušlechtilé a nutné, ale dokud budou vládnout prachy, lenost , hloupost a mocichtivost, bude dost těžké něco rozumného prosadit.

0 0
možnosti
JS

Skvělý blog, Jeníčku:-)R^

2 0
možnosti
JT

Díky:-) a trochu jsem se inspiroval tím, co jsi smazala, měla to být verze 2.1 nebo 3.0;-D

1 0
možnosti
Foto

J44a32n 49P88r21a82ž36á70k

19. 11. 2017 11:11

R^Na své vesmírné pouti potkal Mars Zemi:

- Tak co, Země, jak se ti daří?

- Ale, stojí to za prd, kamarádě, jsem nějaká nemocná, chytla jsem lidi.

- Nic si z toho nedělej, holka zlatá, to za chvilku přejde samo.

1 0
možnosti
JT

Zase není nad tu zkušenost, že jo;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik