Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Honzo, tuhle jsem si zvolil romadůr a doma byla nevole. ;-D;-D

1 0
možnosti

;-D jako samostatná jednotka jsem se bez nevole obešel:-)

0 0
možnosti

D94a29v85i97d 13V91l13k

24. 10. 2017 19:30

A to jsi volil skvěleR^R^R^

1 0
možnosti

Však vím, děkuji za čtení Davide:-)

1 0
možnosti

Vmoc pěkný, Jeníčku a skutečný :-)R^

1 0
možnosti

Skutečně prožité chutná nejlíp:-)

0 0
možnosti

Prozradte prosim, kde jste ty vonave syrecky ukoristil. Ja uz se Po mich pidim dobre 20 let, a vzdy narazim jen na takove gumove bez chuti.

1 0
možnosti

V našem městečku u Vietnamce (U Davida, Benátky n.J.), chutě máme individuální, ale fakt je ten, že jsem se těšil a nezklamaly mě. Ale myslím, že to pravé ořechové asi bude v podnikové prodejně výrobce (a zrovna si nevzpomenu na to městečko u Olomouce):-)

0 0
možnosti
Foto

Ta nejlepší volba, na tvarůžky nedám dopustit;-)nech si chutnatR^

1 0
možnosti

už jsem si pochutnal. Díku za čtení a komentář, Jitko

1 0
možnosti

Myslím, že dobrá volba.R^

1 0
možnosti
Foto

J45a74n 33P68r75a23ž69á13k

24. 10. 2017 10:06

R^Souhlas. Jen to vínko bych v mém případě nahradil pivkem:-)

1 0
možnosti

Však nemůžeme mít všichni stejné chutě a shodnout se úplně na všem;-). Pivo jsem si užil následně v hospodě při sobotní projížďce na kole.

1 0
možnosti

Souhlas s blogem a hlavně s optimistickým syrovým - sýrovým pohledem. Pořád je to o volbě - Mohu vytahovat své předpřipravené, ponuré nálepky a olepovat život. Nadpis - Dobře už bylo ... Anebo nic nelepit a konat - radovat se z každodennosti a maličkostí ! Já jsem ráno se psem volil les a pochod ke splavu. Teď zvažuji mezi preferenčními hlasy zbylé hlíny, nebo ukládání dřeva ! Okroužkuji si tu hlínu - kdyby pršelo, dřevo je pod střechou. Pak pravím - jistě volme - a volejme - Dobře nebylo - Takto - Dobře je ! ... :-)

1 0
možnosti

Dobře je! Vychutnat si život to je ta nejlepší volba:-)

1 0
možnosti

T56o11m29á44š 81G42a19y91e20r

24. 10. 2017 10:03

R^Takhle si představují "svobodné volby". Poslechnu všechny smysly, i kdyby v reklamě byla jiná lákavá nabídka a jdu si svou cestou. Vždyť koalice dobrý chleba, máslo, syrečky a víno mne nemůže zklamat. A jiný ať si do koalice dosadí třeba čabajku.

Hezký den, Honzo!

1 0
možnosti

Čabajka je taky výborná koaliční partnerka;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik