Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ideální by bylo, kdyby vítězem voleb byli slušní lidé.

1 0
možnosti

Dočetl jsem se, že je tam něco přes 140 nových tváří. Taková výměna ještě neproběhla. Takže bez ohledu na ty prolhané tváře, tam může být těch slušných více než předtím.

0 0
možnosti

Mne např. fascinuje to, že na otázku - Jak je vlastně orientováno Hnutí Ano ?, nelze odpovědět ! Osobně odmítám, že přišla doba konce dělení - levice - pravice. Jistěže již nejde o bezduché, rétorické mlácení komunistů - ti se znemožnili sami ... Tady jde o pohled - stát silnější - slabší, kam směrovat - ven z NATO, EU, nebo setrvat ... Členská základna Ano je Národní frontou ! Pak ji přeběhlík z KSČm, ČSSD může považovat za levicovou a zbylí naopak. Víme pouze, že jde o účelový spolek oligarchy, OK, ale co dále ? Nechť vládnou sami - Hyn sa ukáže ! ... :-)

2 0
možnosti

Tak bych to viděl, ať se ukáží, nechat jim tu příležitost a hlídat je, aby ti velcí (Agroferti) nesežrali všechny ty malé:-)

1 0
možnosti
Foto

Andrej Babiš poničil ODS ??? Mám pocit, že ODS je jediná strana, která od minulých voleb získala a je nejsilnější stranou u nás, páč ANO není strana, ale hnutí. Koho ANO zničilo je ČSSD, protože její voliči přešli k ANO a dílem komunističtí voliči a dílem přešli k Okamurovy. ANO volilo 46 procent lidí nad 60 let a lidé bez vzdělání. Tolik statistika v ČT 24.

0 0
možnosti

Poničil je myšleno jakože mnoho voličů ODS se k němu vrhlo a nyní ho zase odvrhlo a vrátilo se. Znám takové. A co se týče STB máte pravdu, nicméně antikomunismus (je to sice smutné), ale dneska už tolik nezabírá. Protože kdyby ano, tak ANO takovou výhru nikdy nezíská. Děkuji Vám za čtení a komentáře.

0 0
možnosti
Foto

ODS ani STAN nechce s ANO do vlády, ani ho podpořit, protože jít do vlády ve které je v čele agenti StB, bývalý komunista, jehož provází temná minulost, lhaní, sprostá drzost, který získal majetek v devadesátých letech podvody a korupcí a přesto z devadesátých letech vyšel jako údajně jediný svatý a spravedlivý, bylo by pro tyto strany spojení s ANO smrtící.

0 0
možnosti

ODS myslím jásá nevhodně, protože mohla daleko více využít rozmíšek ve vládní koalici ve svůj prospěch, což se nestalo. Dosažený výsledek a bouřlivé oslavy pana Fialy jsou komické. ;-O

4 3
možnosti

Tak aspoň něco a mezi slepými jednooký králem.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik