Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Dlouho uz jsem v Praze nebyl a popravde tam vlastne uz neplanuji. Od jisteho zlomoveho momentu, kdy jsem se vzdal vseho ceskeho, travim cas pri navstevach vetsinou v Brne nebo Vidni. Bohuzel...

0 0
možnosti
Foto

Jene, popsal jsi to zajímavě. Do Prahy jezdím často a po každé upevněn v názoru: Zde bych žít nemohl

1 0
možnosti
JT

Na tom jsme se se ženou shodli již dávno. Od nás je to do Prahy blízko a mnoho lidí sem dojíždí za prací. Návštěvy divadel, kina a ZOO si užíváme.

0 0
možnosti
Foto

Tak hodně štěstí :-)

1 0
možnosti
Foto

Být "jenom" návštěvníkem Prahy asi není špatný, protože být někde na návštěvě není to samé co doma. Návštěvník vidí možná jiné věci než domácí, má určitý odstup. Loučit se nemusíš, doufám, že tě zase někdy uvidím tady u NÁS.:-):-):-)

1 0
možnosti
JT

Pevně v to doufám a nejspíš to bude častěji (na živo) než virtuálně. To nevím, jak budu stíhat, ale třeba bude neskutečná inspirace novými příběhy:-)

1 0
možnosti
PL

Zajímavý a doufám, že dobrý životní krok.R^

2 0
možnosti
JT

Uvidím, Pavle. V každém případě rozhodnutí padlo a člověk by svých rozhodnutí litovat neměl. Čas ukáže, v každém případě mne to někam posune:-)

0 0
možnosti
Foto

A mně ta Praha nakonec chyběla, když jsem ji měla daleko.8-o Ale fakt je to jiné, když se sem člověk vydá jen občas, je to takový svátek.;-)

1 0
možnosti
JT

Funguje nějaká přitažlivost (tu)zemská. Každému vyhovuje něco jiného. Mně se třeba líbí "prázdná" Praha, kdy není moc aut ani moc turistů a třeba takové údolí Rokytky, nedaleko rušné křižovatky v Hloubětíně. To ale vyžaduje ten správný čas a ten tomu mohu věnovat jako víkendový turista a ne všednodenní pracující:-)

1 0
možnosti
RE

Máš recht, budeš mít víc času a hlavně chuti na setkání v Praze:)

1 0
možnosti
JT

Uhodils hřebík na hlavičku, RomaneR^

1 0
možnosti

Honzo, věřím, že jsi udělal dobrý krok, a budeš spokojený. Už jen tím, že ušetříš hodné času, který můžeš investovat do toho, co tě baví ve volném čase.

Tak hodně štěstí!:-))

1 0
možnosti
JT

Děkuji Marie, snažím se jít cestou radosti, lásky, tvorby a smyslu konání a to poslední jsem nějak ztrácel. Když ten smysl, jako poslední střípek mozaiky opět najdu, budu spokojený;-)

1 0
možnosti
VF

Tak ať se Vám daří.:-)

1 0
možnosti
JS

Jako naplavenina Tě v Praze ráda uvítám, Jeníčku R^:-)

Gratuluji k přestupu do dobrého mančaftu :-)

1 0
možnosti
JT

Je to přestup z jednoho dobrého mančaftu do druhého, jen ten první bude rekonstruován bez mého vlivu, na ten druhý vliv mám.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik