Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Letos to rozhodnou mladí lidé.

0 0
možnosti
JT

Jo, ti v tom budou žít déle a mají čas na korekci a starci jim do toho nebudou brblat, ale i oni zestárnou...

0 0
možnosti
PB

Ta "Vaše optimální" koalice mi také připadá, jako nejlepší z momentálně alespoň zdánlivě možného.

No nejspíš to tak dobře nedopadne (a možná by to ani nefungovalo).

Ale stejně jsem rád, že autor (Vy) jehož blogy se mi líbí, má blízké preference.

2 0
možnosti
JT

Děkuji, asi čas ještě nedozrál, předpokládám, že z těch subjektů se tam jeden až dva nedostanou. Trochu dilema má STAN, protože ti, co je znají a jsou s nimi spokojeni mohou mít tendenci neposílat je do Sněmovny, protože je chtějí za starosty svých obcí.

0 0
možnosti

Ano, souhlasím s tím p.s. Tyto strany jsou tutovka.

A jinak to pořád připomíná výběr ve stylu horší, a ještě horší. Tentokrát si myslím, že výsledek ale může být zajímavý. Pokud se lidi neuchýlí k těm "osvědčeným" slibotechnám.

1 0
možnosti
JT

Zajímavé je to tím, že tentokrát to nikdo nemá "ložené" a o překvapení asi nebude nouze:-)

1 0
možnosti
TG

T95o47m98á88š 79G70a79y90e49r

17. 10. 2017 16:31

;-)Abych řekl pravdu, moc jich není...., ale jsou, včetně těch, co uvádí kolegyně J.S.

2 0
možnosti
JT

A ty dvě zmiňované mají opravdu důležité poslání;-D

0 0
možnosti
JS

R^;-)

Stále mám pouze dvě, bez kterých se neobejde nikdo ;-D

2 0
možnosti
JT

Však k těm jsem se nakonec taky dostal;-)

1 0
možnosti
RE

Taky jsem to vylučovací metodou zúžil na pět lístků. Ve dvou až třech se shodneme:)

2 0
možnosti
JT

Zatím to jinou metodou ani moc nejde.:-)

1 0
možnosti
PP

Znovu a opět budeme mít vládu, jakou si zasloužíme.

Ta vaše bude reálná, až si tady ještě několikrát rozbijeme hubu o populisty nejrůznějších druhů. Máte to i s rýmem.

0 0
možnosti
JT

Jakou si zasloužíme, s tím souhlasím s podmínkou, co nám dovolí platný volební systém. A děkuji za rým;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik