Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Volební systém jeden dospělý = jeden volič je špatný. Pak vítězí populisté. Volební sílu voliče je třeba odstupňovat podle jeho poctivosti, slušnosti, pracovitosti atp.. Škodič a netáhlo nemůže mít stejný hlas pro volbu vůdců. Má mít stejná práva v oblasti obecně lidské rovnoprávnosti - ale ne volit "hospodářské" vedení.

0 0
možnosti
MT

Váha hlasu třeba podle hrubého ročního příjmu? Jsem pro, to by mohlo fungovat:-)

0 0
možnosti
AR

Za týden v sobotu večer bude chytřejší, protože budeme vědět to, co i dnes průzkumy přesně neví. Tedy výsledek voleb. Líbí se mi, jak v okolí pozoruju, že fandové T. Okamury jsou ponejvíce ti, kteří byli voliči levice.;-D

0 0
možnosti
Foto

I15v35a75n 42M16a94r29e94k

14. 10. 2017 9:18

Jsou p.Tichý, předvolební panika v některých "zavedených" stranách dosahuje svého vrcholu. . . . . .Celkem oprávněně se mají čeho obávat.

0 0
možnosti
MT

Na začátku jsem se trochu ztratil v těch komplikovaných škatulkách a uvozovkách.

Ale tyhle (parlamentní) volby nebudou o střetu plebejců a kavárny. Na to budem mít volby prezidentské:) Že "plebejci vyhrají" je celkem zřejmé. Tyhle volby budou spíš o obavách, jestli nebudou zas na dlouhou dobu poslední svobodné:-/ Což je mimochodem další věc, kterou ti plebejci snášejí lépe než "kavárna" a vyplývá z ní i moje nervozita, pokud to tak mohu nazvat.

Nepochybným vítězem voleb pak bude kolega Tureček, kterého potěší když někomu praskne žilka:-)

2 0
možnosti
JT

Poslední svobodné volby? Jako v roce 1946, nějaké obavy opakování historie nástupu nacistů v Německu a komunistů v sovětské sféře vlivu? I tak se na to dá dívat a chápu tento úhel pohledu. Ale je i jiný pohled, že tentokrát k nám Orwell přišel z druhé strany a dost lidí považuje multikulturalimus, multigenderismus a politickou korektnost za nepřirozenou cestu do pekel (pácháním dobra) a tak se přirozeně brání. Je to také i o výrazně jiných životních stylech (a podmínkách) ve velkoměstě a na venkově.

0 0
možnosti
MT

Jen mam obavy, aby po volbach „pražské kavárně“ neprakla žilka...

2 0
možnosti
Foto

Honzo, co k tomu dodat. A vyostřená atmosféra i mezi lidmi. Proč? Zbytečně.R^

2 0
možnosti
JT

Někteří lidé to holt musí hrotit a musí mít pravdu. Právě to je zbytečné, každý máme svůj úhel pohledu na různé věci a také se v různé míře shodneme, či ne. Ale nestojí za to kvůli tomu ničit kamarádství, díky za čtení a komentář:-)

1 0
možnosti
MB

Ten pojem elit , (ihned jelit), mi vždy připomene legendárního herce Františka Černého. (Souputník J.Wericha - Osvobození divadlo). Ve filmu - Byl jednou jeden král. Jako kuchař, tam má pěknou repliku ! "Princové, jací princové ? ... - trubci to jsou" ... ! A kamsi šahá pro zašitý pekáč dobrot ... Takže jistě - Mnozí naši trubci jdou nervozzní ! Přitom nejde o moc - Jenom, jde o moc ... ! :-)

2 0
možnosti
JT

Stejně je čeština fantastická, třeba moc, ne-moc, bez-moc, hezký komentář:-)

1 0
možnosti
PK

Být prognostikem uvedl pořadí ve volbách 2017 následně ...ANO , KSC.Piráti,SPD,KDU, ODS,CSSD .....zbytek mimo ...AB nesestaví vládu a vládnout bude koalice 3 stran ....bude to bláznivý tanec,který nevíme jak skončí;-€

0 0
možnosti
JT

No, nevíme...ale nemusíme se z toho potento...život není o Sněmovně a politicích, byť nějaký (a docela podstatný) vliv politika má.

1 0
možnosti

Nějak mi ten výraz... elity...nejde s ničím propojit:-))

Jen mě napadlo to známé, že:

i příslušníci elity jsou mezi jelity!

7 0
možnosti
TG

T45o67m73á16š 19G26a30y45e15r

13. 10. 2017 14:32

;-)Myslím,že jste to hezký propojila.

4 0
možnosti
RE

Václav Klaus jr. hezky píše a je určitě nasazeným želízkem v ohni "Nové ODS" Ale to už tu jednou bylo. Nasadili někoho, kdo hezky psal jako návnadu a pak ho zdiskreditovali...Tak já tedy nevím. Souhlasím s těmi Starosty, že do vrcholné politiky by měl jít někdo, kdo má zkušenosti v komunální. Jinak mě to nechává uplně klidným a řekl bych, že většinu "plebejců" kolem, mimo média taky:)

1 0
možnosti
JT

Jenže než lidi přijdou na to, že každý je "spasitelem" sám sobě...tak se možná "uvolí"...a někdo se asi bojí, že by na to přijít už mohli;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik