Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

Tak se mi zdá, že povolán zasvěceně mluvit o náboženství se cítí, každý, kdo objevil, že má vzadu mezi půlkama dírku.

2 0
možnosti
TG

T39o44m40á80š 86G97a21y58e25r

11. 10. 2017 13:33

Předpokládám, že tam minimálně jednu taky máte, tak se s námi podělte o svůj názor...;-).

2 0
možnosti
MB

To je téma obrovské ! Nihilismus, nebo fanatický vyznavač ? Obé je pak asi blbě ... Komunisté křesťanství odmítli a usilovali o všestranně rozvinutou harmonickou bytost. Za 41 let let nikdo nevěděl - jak jsme se tedy rozvinuli ! Odpověď přišla ihned - po r. 1989. Nějaké zdržovačky s nepokradeš a nepožádáš ženu bližního svého ... Čili opět - půdorys mravních zásad byl dán - režim může být jakýkoliv ... Mj., je to i legrační - všichni jsme věřícími ! I ten, kdo nevěří - své nevíře věří ! Podobný nesmysl je pak pojem - nezávislý ! Všichni jsme na něčem závislí ... Já osobně věřím v člověka, jeho rozum a dobro. I ta pravda vítězí - jenomže jí to strašně dlouho trvá!

3 0
možnosti
JT

Téma obrovské a dá se na něj nahlížet ze všech stran a popsat tuny papíru. Tak nějak pořád mi vychází "zlatá střední cesta". Díky za čtení a komentář.

2 0
možnosti
JS

...dobře napsáno, Jeníčku R^

1 1
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik