Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Říká se, že o letošním výsadku budou hodně rozhodovat mladí lidé. Tak uvidíme.

1 0
možnosti

Také záleží, kolik se jich zvedne a k volbám dorazí. Výsledek asi ovlivní ti, kteří se rozhodnou na poslední chvíli;-)

0 0
možnosti
Foto

To jsem zvědavá, kterým "parašutistům" dají voliči "padáka". Tohle taktizování mi taky leze na nervy, Honzo.

R^:-):-)

1 0
možnosti

Doufám, že jich pár bude, díky za milý a vtipný komentář:-)

0 0
možnosti

No, ono, Honzo, záleží jak jsou na tom s výcvikem. Můžou dopadnout mimo cíl, tedy docela tvrdě:-)) Už se to v minulosti některým stalo. Špatný manévr.

1 0
možnosti

;-D příliš manévrovati se nevyplácí a pak některým do cíle pomohou kroužky. Díky Marie za čtení a vtipný komentář.

1 0
možnosti

Mno, "odvážní" obludové ;-D

Tobě R^

1 0
možnosti

Podívej se pak v Praze, jestli u vás také nepřistanou. Minimálně vím o dvou, co si Prahu zvolili za cíl výsadku: bývalý starosta Semil ze STANu a kníže z Orlíku.;-D

1 0
možnosti

R^Ahoj Honzo! Ten pojem parašutismus a výsadek se mi moc líbí! Myslím, že nepřátelský výsadek je potřeba rychle zlikvidovat ihned po dopadu!

2 0
možnosti

Už jsme asi volili mnohokráte, pak byly i fáze - 1) A hrdý buď, že jsi vytrval -

Dneska rekord, zítra norma. Dnes jsme, asi v té fázi výsadkové - 2) Dejte mi stůl, já si už práci najdu . K tomu mnozí porušují zásadu - Do jedné řeky dvakrát nevstoupíš ... Byl jsem blbě vychován ! Svou pomoc hledám metodou - 3) Pomož si sám - bude ti pomoženo. Pomoc nalézám na konci svých paží - Hle !, Pracovité ruce a to skryté pod čapkou - Hle ! Samostatně uvažující hlava. Nic nechci - chci být co nejméně sužován, tak snad pravý střed. 4) Stále tak věřím - Dobro nad zlem vítězí. ( někdy ) ... :-)

1 0
možnosti

Pomož si sám a buď za svůj život odpovědný, to je moudré a pravdivé. Ono se to nějak namíchá, někdo bude tvrdit, že dobře, někdo, že špatně. Obojí je správně. Vyšla mi úvaha z toho, co mne zaujalo. Budou lidé, co vyhodnotí, že "parašutisté" jim nevadí, protože zastupují ten či onen program. Každého věc.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik