Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D18a80v54i60d 66V36l77k

4. 10. 2017 7:38

EU je to nejlepší co můžeme mít i se všemi chybami a napsal jsi velkou pravdu.Naši politici se naučili házet na EU všechnu svoji neschopnost a hlupáci jim to žerou.R^

0 1
možnosti
JT

Stav EU samozřejmě ideální není. Otázkou je také, jaký může být náš příspěvek a postavení, když tam jezdí, jak si kdysi vtipně poznamenal "houpací kůň" .... a pak je problém, že jsme kolikrát papežtější než papež v přijímání a výkladů předpisů (a těch je opravdu moc)

0 0
možnosti
PL

Mnozí si pokládají takřka Hamletovskou otázku "být či nebýt" v Evropské unii, ale já myslím, že je to nejenom o tom, v jaké Unii, ale jak bude vypadat za "pár" let Evropa.

3 0
možnosti
JT

To je skoro osudové: bude to Pevnost Evropa nebo Evropský chalífát? Pokud jsi měl na mysli toto, tak se na výběru pro nás a naše potomky shodneme!

0 0
možnosti
AR

Ano, EU je stále mocnost a to jak počtem obyvatel, tak i ekonomicky. A protože čas běží všude, tak za tu dobu co jsme v EU se dospělo do stavu potřeby uskutečnit určitou reformu v tomto společenství. Díky existence EU je poprvé v Evropě mezi členskými zeměmi od konce války klid a mír. To dříve nebývalo, aby tolik let byl tady klid. Buďme rádi za členství v EU a za existenci EU!!

1 2
možnosti
JT

Shodneme se v tom, že EU by měla být jiná a že není tím, co bývala. Je chvályhodné, že několik generací Evropanů prožívá mír. Otázka je, jak si kdo tu reformu představuje - je lepší více unifikované Evropy, řízené byrokratickým aparátem, nebo Evropy vzájemně spolupracujících národů ve prospěch celku? Evropa je přirozeně nesourodá, rozmanitá a jednota v různosti dle mého neznamená, že budeme usilovat o to, abychom byli všichni stejní.

1 0
možnosti
Foto

Hezky napsáno a rozhodně karma! R^

Ovšem podle mého názoru nejblíže k takovému hodnocení a postojům skutečně má SPD (neboli, jak píšete, Okamurovci).

Pokud je tedy volit nebudete (a pokud Váš distanc od nich uvedený v článku není pouze dílem strachu před skutečně tím nejsprostším napadáním a urážením, jaké se příznivcům SPD zhusta děje a dostává), pak by mě docela zajímalo, která jiná partaj je tedy Vašemu srdci blízká, aby tyto věci a přání podporovala a naplnila?

Já žádnou takovou bohužel nevidím. ;-(

1 0
možnosti
JT

Nespěchal bych z EU, nechal bych to koňovi, nejblíž mi jsou Realisté a tak je zkusím. Mám přístup k EU byrokracii a je mi smutno z toho jak roste a roste. Ale třeba se sama "přeroste". Že přestane existovat SSSR jsme taky nikdo nevěřili a stalo se.

0 0
možnosti
TG

R^Rozumná a vyvážená úvaha. Hezký den, Honzo!

2 0
možnosti

Vyvážená až příliš. Neexistuje kout, kam by brusel nedohlédla, nelze se nikam schovat - je nutné "slonovi" (paní Slaninová níže), který tady dupe, se postavit.

Ceterum censeo Unionem Europaeam esse delendam.

0 0
možnosti
JS

Těžkotonážním dělem se těžko manipuluje, tedy se většinou člověk vrátí k flintě, aby si ulovil svého králíka. Pokud ovšem nečíhá na slona, který nemusí před lauf přijít ;-)

2 0
možnosti
JT

Jo, jo, "přerostlým neohroženým říším" se vždy říkalo "obři na hliněných nohách" a nějak v sobě měly zakódován "poločas rozpadu";-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik