Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Byly doby, kdy jsem si myslel, že by mi bylo lépe, kdyby nebylo pedantního rodiče. Kdyby vypadl proud, nic se neděje - potmě levou rukou nalezne ořezané tužky, pravou rukou vytahuje funkční baterku. Nekonečné přednášky, jak můžu mít přezůvky špičkou k posteli - jak budu vstávat, kam vyrazím ? Proto asi na studiích revolta, mimo domov. Věčná starost, k jakému stolci přemístit své tělo ke konzumaci a pak, na kterou jej položit ! Podivné rozbřesky v neznámém prostředí - originální probuzení železným úderem do čela - Hle, toť spodní část radiátoru ! Člověk založil svou domácnost. Pojednou započal ořezávat tužky své, besedy s dcerami o přezůvkách u postele ... Zjistil jsem, že prudivý otec mi nějak vetnul ten základ - systém. Do toho je možno pak připouštět i příjemnou spontánnost a i vítaný zcela neočekávaný chaos. Pak potvrzuji, že i nejlepší akce jsou ty neplánované . Nic se neděje, vybudí to úplný údiv, jak je to možné, otec je nějaký rozverný ! Ha, zřejmě to bude taky člověk - hurá, polevil, asi je mu blbě ... :-)

1 0
možnosti
JT

Jo, rodinné zvyky někdy bývají hluboko "zažrané". Od rodičů jsme s bratrem pochytili situační (až cynický) humor, který jsme si do svých rodin přenesli, ale např. do rodiny manželky byl nepřenositelný. Nadsázka tam nebyla pochopena a já nechápal, proč se urazili. Ale časem se vše spravilo, dnes už vtipkovat můžu;-)

1 0
možnosti
Foto

Někdy naprosto spontánně ruším své zažité stereotypy: např. když úplně nelogicky nastoupím do jiné tramvaje a uvíznu někde jinde, než jsem původně měla být.;-) Ale kdyby nebylo spontánnosti, třeba by nikdy nevznikla spousta věcí. R^:-)

2 0
možnosti
JT

Ano, spoustu nových věcí vymysleli "blázni", co zkoušeli jít jinou cestou a nejspíš zatím bylo spontánní rozhodnutí:-)

1 0
možnosti
Foto

Pořádek je potřeba, ale... Připomněl jste mi velmi spontánní kalbu v den, kdy jsem odstátnicovala.;-) Bývalé spolubydlící mě pozvaly na loučení jiné holky s kolejemi, že přeci nepůjdu v deset na pelech. Ve finále jsem nevěděla, jak jsem se do toho pelechu dostala, a doma jsem slíbila, že se vrátím do oběda. A tak jsem šla na vcelku brzký autobus. Když jsem už usazená líčila tu akci kamarádce do telefonu, lidi si odsedali...;-D;-D

1 0
možnosti
JT

Přiznávám, že i pak se mi to párkrát stalo, s kamarádem jsem zapíjel jeho maturitu (náhle se zjevil u mne v práci) a pak jsem dlouho žehlil, že jsem nešel s dívkou do kina. Vysvětlení proč to nešlo celkem pochopila:-)

0 0
možnosti

Honzo, skvěle napsaný! A jednoznačně souhlasím. Není nic horšího než ubíjející stereotyp, pravidelnost a řád bez možnosti "vybočení".

Občas to chce nějakou "rošádu":-D

1 0
možnosti
JT

Snažili jsme se nemít víkend "přes kopírák", někdy jsme naplánovali návštěvy babiček, jindy byly plánované akce, ale většinou jsme se rozhodli podle počasí a nálady a vyřešili tak dilema: měli bychom jít na zahradu, mohli bychom se jet koupat, mohli bychom třeba na výlet...

0 0
možnosti
JS

Vcyklím občas také, ale spíš jsem cvok neplánující příliš, konající nahodile a neočekávaně R^

1 0
možnosti
JT

Právě ty nejzapamatovatelnější zážitky vznikají většinou "nahodile", díky za čtení a hezké dny přeji:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Vsak se taky rika, ze zmena je zivot, Honzo. Akorat clovek musi vedet jaka a v cem;-).

1 0
možnosti
JT

Ano, Honzo a tak je lepší změny přijímat, jít jim vstříc, než je dělat až pod tlakem okolností. Člověk by měl vědět, co neměnit (zpravidla to, co vede k jeho spokojenosti) a co změnit, aby se mohl cítit lépe.:-)

1 0
možnosti
TG

:-)Zdá se mi, že s přibývajícím věkem přibývá stereotypů, které někdy přeruší "spontánní" zdravotní problémy.... Hezký konec léta, Jene!

2 0
možnosti
JT

Lepší je ta "spontánní" kocovina, ta celkem brzy přejde;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik