Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Já mu říkám fejsbůk, kdy se na něj občas vypravím podívat.

1 0
možnosti
JT

Díky Pavle, jako hrdočech to budu napříště používat;-D

0 0
možnosti
Foto

FB býval lepší než je dnes. Ale to je tak 8 let zpátky. Nebo jsem byla tehdy na FB nová a užívala si to.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Honzo, FB taky navštěvuju dost zřídka. Na telefonu jsem si ho kdysi aktivoval, ale pak zas rychle vypul, protože mě pořád otravoval;-)

1 0
možnosti
JT

Taky si myslím, že až přijde čas nového mobilu, bude to pro mne (krom telefonu) hlavně příruční pohotovostní foťák, ikdyž fotit mohu i tím, co mám, ale ty fotky jsou nějaký divný.

1 0
možnosti
Foto

R^Všeho s mírou, ono to platí všude, i na tom Facebooku;-)

2 0
možnosti
MB

Odvíjím se od Vaší dobré myšlenky, že povoláním jsme muži. Pak možno přidat - manželé, vychovatelé dětí a hospodáři ŽL, chalupy ... Nabízejí se nám novodobé komunikační pomůcky - tedy, co s tím ? Vychází mi, že pokud žiji v reálném světě - abych vše řádně obhospodařil - pak není čas, ani potřeba se opírat o ten svět virtuální. Počet přátel na Facebooku - pak důležitá zpráva, vstal jsem a jdu na WC, vše doprovázeno nezbytným fotem ... Je otázka, kdo komu má sloužit ? Člověk počítači - či naopak ? Pak v mém případě dobrý @, přenos digi foto - ideální pro řemeslníky, tyto blogy = káva = v podstatě luštění křížovek ... Já za šťastný den považuji - Pokud mobil nezvoní ! To pak znamená, že věci fungují tak, jak mají a naše povolání muže s funkcemi dalšími - Jsou zcela a úspěšně naplňovány ! ... Káva dopita , dopsáno - odpoutávám se od virtu a kráčím do reálu ! ... :-)

3 0
možnosti
JT

Jasná zpráva, užívat si reál znamená žít. Zdálo by se, že se to dnes nenosí, ale mám takový pocit, že dobří holubi se začínají vracet (aspoň někteří).:-)

2 0
možnosti
JS

R^Xichtokníha je fenomén doby, ale také není věčný ;-)

Je to tak trošku vhodný nástroj ke svolávání akcí, ale jinak spíš prudí lidi, aby ho víc využívali... tak ho využívám, ale málo a skoro nic jsem o sobě nevyplnila, protože to není podmínkou :-)

3 0
možnosti
JT

Já původně taky ne, ale když ono to na mě furt blikalo: aktualizujte si profil. Tak jsem si řekl, že mu tam hodím "školu života", ať dá pokoj, a to nešlo...ale na pokec s dcerou daleko od domova a na svolání se Karlštejňáků fakt dobrý;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik