Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Svoje srdíčko si nenechám zničit politikou.

1 0
možnosti
JT

Jasně, to je nejrozumnější volba;-) Díky za čtení a komentář

0 0
možnosti
Foto

Srdcem už posledních několik let nevolím, neb při četbě kandidátek mi někdy srdce usedá. Spíš tak nějak z pocitu zodpovědnosti, která má asi blíže k racionalitě. Několik měsíců po volbách pak trpce lituji - kam jsem dala rozum!

R^:-)

1 0
možnosti
JT

Zodpovědně se do Sněmovny snad ani volit nedá, můžeš si vybrat jen kandidátku, co za ní je jakýsi program (slohové cvičení v praxi nepoužitelné) a nějací (občas mediálně profláknutí) lidé. Už nelituji a ani nenadávám, a volím spíš ze zvyku.

1 0
možnosti
JS

V;-) já mám jasno. Volím klid v divočině a neklid města nechám za zády ;-)

1 0
možnosti
JT

Když to stihnu, odvolím, ale nepodělám se z toho. Ale celkem mě zajímá, co z toho vyleze? Disciplinovaní Němci volí podle průzkumu, za to my "smějící se bestie" na to dlabeme;-D

0 0
možnosti
MB

To dilema - srdce x rozum , jsem vyřešil po svém. Pokládám se za středopravicového voliče. Ten střed - Srdce, neodmítá solidaritu a pomoc . Je potřebná, nejlépe pak konkrétní. Již asi 6 let, měsíčně podporuji částkou 1.000 Kč syna - zdravotně omezeného kolegy. Smyslem je, aby se vzdělával ... Rozum, mne pak posunul doprava. Je třeba konat ... V práci máme dalšího kolegu - dlouholetý příznivec Rudé skály. Vždy mu říkám - Václave, blíží se volby - ne, že zase zblbneš - Vol pravou rukou ! ... :-)

1 0
možnosti
IN

Záleží na tom, zda ten Váš kolega Václav je ve skutečnosti "pravák":-). A většině lidí bije srdce vlevo, ale jen anatomicky. Je obdivuhodná Vaše podpora toho chlapce, ale neměl by přispět někdo jiný, třeba stát ? Je to dilema, nebo ještě těžší situace v rozhodování, kterak volit příště lépe, že ? Lidé jsou minulostí zklamáni, mají nedůvěru v politiky, chtějí asi zase nějakou změnu, hledají nové osobnosti.

1 0
možnosti
TG

Zatím jen vím, koho určitě ne.... :-P

1 0
možnosti
JT

To (kromě fanoušků těch a oněch) víme všichni;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik