Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ten název ve mě evokuje vzpomínku z mládí, když jsme rodinně chodili do kina na veselohry. A vždycky jsem "ocenila", když se při odchodu z kina od kolemjdoucích ozývalo: "to byla ale kravina, či blbost". :-D Směje se snad člověk vážným věcem?

Vtipy mám taky moc ráda. Bohužel jich teď moc není.

A můj oblíbený židovský? Je ten starý:

Kohn si jde půjčit k Roubíčkovi vozík, a celou cestu si říká:"no jo, ale on je ten Roubíček takový divný pavouk, určitě mi ho nepůjčí. To si opakuje až do doby než zazvoní. A když Roubíček otevře, tak mu řekne:"víš co, Roubíček, já se ti na ten tvůj vozík vy...."! :-D

1 0
možnosti
PB

Hezké, karma. Níže vidím židovský vtip, mám je moc rád, tedy jeden přidám.

V neděli sedí před kostelem dva žebráci. Jeden má na krku veliký kříž, ten druhý židovskou hvězdu. Lidé vycházejí z kostela a tomu s tím křížem hážou peníze do klobouku. A aby zdůraznili na čí straně stojí, tak raději víc a demonstrativně i bankovky. Poslední kněz zamyká kostel a vidí, že ten jeden klobouk přetéká bankovkami, kdežto žid má prázdno. Útrpně ho lituje:

"Koukají se, proč žebrají zrovna tady, když vidí, že tu jim pšenka nekvete. Proč nejdou ke svejm, před synagogu?"

Ten s tou hvězdou se podívá na toho s tím křížem a prohodí:

"Voni nás tak budou učit marketink, viďte pane Kohn."

3 0
možnosti
JT

Tak ten jsem neznal;-D A připomnělo mi to, jak žid našel plnou peněženku, ale zrovna o šábesu. Tak se pomodlil a pak peněženku sebral. A jak to vysvětlil? Všude kolem byl šábes, ale nade mnou Bůh zařídil úterý.

2 0
možnosti
PL

Humoru není nikdy dost R^

4 0
možnosti
HV

Tak tak... Souhlasím a je bohužel smutné, že v dnešní hyperkorektní době se začne za chvilku zase za vtipy zavírat jak za bolševiků, protože to někoho uráží. Ach jo.

0 1
možnosti
Foto

R^;-Doba vtipy-jak o špendlíkách tak o nemoci šílených krav jsou superR^ jinak s obsahem blogu naprostý souhlas

1 0
možnosti
Foto

Měl bych tu pár lacinejch vtipů. Ba i v akciR^ A za kolik?;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Humor leci, Honzo a vtipy jsou prirozenymi kapickami zdravi.:-)

2 0
možnosti
TG

R^Tak 1. Musím se polepšit a za druhé: mám rád židovské anekdoty: Roubíček vstoupil do obchodu ke Khonovi. A všiml si cedule: Židům brambory neprodávám. Roubíček je zneklidněn a žádá vysvětlení. Khon říká: A všiml si Roubíček jak ty brambory vypadaj?:-)

5 0
možnosti
JT

Židovský snad nejlíp vyprávěl Arnošt Lustig;-)

0 0
možnosti
DV

D86a37v84i33d 70V89l93k

1. 9. 2017 15:39

My Češi máme náhodu skvělý smysl pro humor.A český humor má mnoho nuancí.To je jedna z nemnoha věcí, která nám budiž připsána všeobecně k dobru.

3 0
možnosti
JS

R^;-) můj celý život se skládá z dobrých či špatných vtipů a ten největší přijde až mi nabídne rámě Smrtička;-)

1 0
možnosti
JT

My nesmíme ani naznačovat:-) (Smrtka z Cimrmana)

2 0
možnosti
MB

Dar šašků je ten, že svou moudrost zaobalili do těch rolniček - No, dnes nevím ... Dobré jsou neutrální vtipy, viz nedávno zeslulý Kantorek Obrázek postavy muže - pod ním čára - pod čarou - Hrome, zatracená skleloza - jdu do hospody, nebo se již vracím !? Pak asi nejlepší ze života - Jedu tramvají do práce, sedí lepá děva. Oko polostarce bloumá - co by, kde by, jak by ... Nějak to vypocítila, povstala, se slovy - Seďněte si, prosím ! ... Zaťal jsem se to tyče, co bych si sedal , žééé .. :-)

6 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik