Diskuse

Morálka vs. pragmatismus (v politice)

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

Vymazal se mi příspěvek, tak jen ve zkratce:

Existuje nějaký důvod očekávat od lidí angažujících se v politice vyšší etickou úroveň, než od ne-politiků?

2 0
možnosti
TG

;-)Já bych tu otázku ještě krapet změnil: Existuje nějaký důvod očekávat od lidí angažujících se v politice nižší etickou úroveň, než od ne-politiků?

2 0
možnosti
MB

p. Tichý, mimo hru - už to tu bylo jednou ... Co to na té fotce držíte ? Vydedukoval jsem živého ptáka na mrtvém ježkovi ... Je můj úsudek správný !? ... :-)

0 0
možnosti
DV
JS

Vposlední odstavec podepíšuR^

1 0
možnosti
JT

Děkuji, "výroba morálních celebrit" běží na plné obrátky, ale "morální autority" je třeba hledat jinde.;-)

1 0
možnosti
MB

Na podobné téma jsme besedovali s kolegou. Výsledek je jasný - Není čestnějších a morálnějších lidí, jako jsme my dva ! Opravdu, zajímavé by bylo, jak by nám to v politice vydrželo. Zda bychom ji změnili - nebo ona nás. Naštěstí jsme vynašli své řešení. On založil dodnes funkční cestovku, já dávno pořídil ŽL. Ukazuje se, že do politiky netřeba vstupovat ... Mj., taky chalupní. Líbil se mi jeho závěr @ sdělení. Až pak během dne všechno udělám, otedvřu si své lahvové pivo a posadím se na zápraží ! Zaplaví mne pocit radosti, štěstí a kochám se tou boží krásou ... (Pravil nevěřící - nepraxní a totálně nezručný bývale kancelářský pracovník) ... Naprosto mu rozumím ! ... :-)

1 0
možnosti
JT

Hezký komentář R^. Snad jen, že to parlamentní prostředí asi lidi ovlivňuje, někteří jsou jako vyměnění a ti, kteří se nedali, možná raději prchli zpátky do normálního života. Nikdy mne to nelákalo, jen to zpovzdálí sleduju a občas komentuju, nicméně komunální politiku na malém městě jsem si zkusil. Bylo to celkem zajímavé, nejlepší bylo, že jsem jako zastupitel měl přístup k seznamu dlužníků a tam jsem objevil, že několik let jsme dlužili za psa 250 Kč. Platí se čtvrtletně a jednou k nám složenka nedorazila. Paradoxem bylo, že jinak bych se to asi nedozvěděl, neboť město vymáhalo dluhy nad 1000,- Kč:-)

1 0
možnosti