Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

tím oslovením Praho myslíte Pražáky nebo vládu nebo je to synonymum pro velkoměsta obecně?

Házíte tak všechny do jednoho pytle?

Víte kolik Pražáků má chaloupku na venkově aby měli kam utíkat?

2 0
možnosti
JT

Myslel jsem velkoměsta obecně, u nás je však jediné - Praha. A je to také místo, odkud se šíří byrokracie (ikdyž často jde jen o "přeposílání" z Bruselu). Podobné to je i jinde ve světě. Ve velkoměstě a na venkově se žije jinak, každý má jiné problémy a z toho vzniká vzájemné nepochopení. A u někoho averze na "venkovské hloupé burany" a na druhé straně na "arogantní pražskou kavárnu". Podaří se nám někdy to s nadhledem překonat, ten "umělý" příkop zasypat a žít si každý po svém se vzájemným respektem, ne despektem? PS: jinak je to svůj k svému, někoho to táhne do galerií či obchoďáků, jiného do přírody či ke hnoji. A ta "migrace" probíhá oběma směry;-)

0 0
možnosti
JT

PPS: tématem jsem se zabýval už před dvěma roky tady: http://jtichy.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=456727

0 0
možnosti
Foto

někdo může rád zajít do galerie a pak se doma přezout do gumáků a zrýt zahradu

hodně Pražáků pochází odjinud a mnozí i malých s vesnice-zatímco ti praví roilí Pražáci o víkendech na vesnicich zahradničí takže to vzájemné pochopení není nereálné, z vašeho blogu se to ale moc nezdá:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik