Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

R^je mi po nějakém čase ctí. Opět. Zase VR^:-)

1 0
možnosti
JT

Mě taky(je ctí Tě zase číst), taky máme v divočině spádový Liberec, ale celkem si vystačíme se Semily a Jilemnicí a zatím spokojenost (nadměrná);-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkná změna! Málem jsem tě nepoznala. Tak ať ti to dobře píše a neměň svůj blogerský profil jako to foto. O běžných každodenních (nepolitických) věcech je taky potřeba psát.R^:-):-)

1 0
možnosti
JT

Zrovna to vyšlo po ostříhání, takže, jsem nemohl vlasy nahonit do čela;-D Radši píšu ze života, ale i do té politiky občas zabrousím, ale tak nějak po svém, ona je svým způsobem také inspiračním zdrojem;-)

1 0
možnosti
PL

Já jsem si říkal, co to je za novou tvář? A ona jenom třístovková změna. Tak přeji hodně úspěchů do dalších stovek či tisíců.

1 0
možnosti
JT

No jo, v třiapadesáti si dávat fotku z maturitního tabla, či ze svatby by bylo neuctivé a ta původní už je minimálně pět let stará, spíš sedm. Tak jsem to změnil. Uvažoval jsem o tom, když jsem byl zachycen na blogosrazu a David Vlk se podivil, že mne nepoznal a že bych měl přiznat "barvu", tak jsem ji po čase přiznal:-)

0 0
možnosti
TG

R^!!Jene, posílám gratulaci k té třístovce! Ale, a teď cituji wiki: "Běh na 300 metrů je málo vypisovanou sprinterskou disciplínou, tvořící jakýsi předěl mezi oficiálním během na 200 metrů a nejdelším sprintem na 400 metrů. Tato trať není běhána příliš často, obvykle slouží jako tréninková distance sprinterům a běžcům na střední tratě."

A tak prosím, ber to jako přípravu na střední tratě, z kterých je už velmi snadné přejít i k dlouhým a maratonům. A maratony, ty maj jednu velkou výhodu - na trati jsou častá občerstvení. To se vlastně jen běhá mezi hospodama....;-)

Hezké dny!

1 0
možnosti
JT

;-D skvělé přirovnání Tomáši, faktem je, že jsem byl připraven provést změny, trochu se ohlédnout, poděkovat a nejbližší "kulatiny" byly 300. Tak to zkrátka vyšlo. (A to bych ještě v pohodě uběhl, kilometry dávám pěšky a desítky km na kole;-))

1 0
možnosti
Foto

Honzíku, moc fajn jsi to napsal a foto nemá chybu!;-)R^

1 0
možnosti

Honzo, pěkné bilancování a ta fotka je super!:-)) Jen na mobilu nevím, co to je za mazlíka:-D Vypadá to jako sklípkan!:-))

Tak ať ti to píše stejně dobře i nadále!

2 0
možnosti
JT

Je to želva, díky za čtení a komentář

1 0
možnosti
JT

Byl jsem na chvíli stažen díky reklamě, tu jsem odstranil a měl bych se vrátit. Člověk si to v zápalu psaní ani neuvědomí, ale uznávám, že admin (KB) má pravdu a stanovená pravidla je třeba ctít.

1 0
možnosti
Foto

R^Tak at se dari dal, Honzo. A na karmu moc nekoukej, ta je strasne zavadejici.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Tak. Nakonec, i život je změna;-) Jinak ,,vydržatˇ, dokud to bavíR^ Života nevyjímaje:-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS