Diskuse

Každá mince má dvě strany

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

R^Můj názor je nepŕesvedčovat, nejenom, že to nemá smysl a dokonce si myslím, že někdy ignorance je pro "soupeře" to nejhorší.....;-)

1 0
možnosti
JT

Jasně, že nejhorší, nemůže totiž použít připravené argumenty a dál slovně bojovat, a nejspíš z toho nebude mít radost;-) Díky za čtení

1 0
možnosti
Foto

R^Hluboka pravda, Honzo. Ale kdyz uz neni zbyti a je treba bojovat, nejlepsi, i kdyz mnohdy obtizne, je porazit protivnika jeho vlastni zbrani.:-)

1 0
možnosti
JT

...což zaručeně nečeká. Honzo, díky za čtení a komentář

1 0
možnosti

Milý Honzo, ani nevíš, jak mi mluvíš z duše. Ted jsem navštívila diskuzi pod jedním blogem. A dupání jednoho diskutéra je sice k smíchu?!, ale zároveň ohlušující. Prostě pravdu má jedině on, a nikdo jiný...

Takže za tento blog moc děkuji.

2 0
možnosti
JT

díky Marie. S tím nic nenaděláme, proto je lepší v takové diskusi nepokračovat a odejít, to, že to ten druhý vidí jako aroganci je jeho problém. Tím, že jsem z takové diskuse odešel, jsem vyřešil svůj problém: přestal jsem marnit čas s někým, kdo mi za to nestojí. Však on si najde jiné spřízněné duše.

1 0
možnosti
Foto

Ano je to o té "vůli dohodnout se". Někdo považuje dohodu za porážku a tak ani za nic neustoupí ze svého stanoviska. Tím vlastně nevědomky ukazuje svou slabost - nemá dostatečně silnou vůli zvážit pro a proti a přijmout nejlepší (třeba i opačné) řešení. Zní to tak jednoduše, ale v praxi je to bohužel složitý...

Zajímavá úvaha, Honzo.R^:-):-)

1 0
možnosti
JT

Díky Pavli, za pravdivé doplnění:-)

1 0
možnosti