Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zase vymysly o feministkach....ach jo.

0 0
možnosti

Ach jo...až tak o feministkách to nebylo a zmíněny (a myšleny) byly jen ty radikální, netolerantní...a proč ti chudáci Japonci radši s robotkami. Ale hlavně to bylo o rychle se měnícím a chaotickém světě, kdy získávají navrch "neřízené střely", nevím proč se to děje: vyrovnávací zpětný krok? bourání starého? příprava na změnu? Vnímám určitý transformační proces, ale nemám rád vnucování "jediného správného", mám rád rozmanitost a přirozenost a po svém se vypořádávám s nepřirozeností, howgh

0 0
možnosti

Naštěstí pořád ještě jsou na světě krásná a pohodová místa i normální lidé. Zatím.

1 0
možnosti

Optimisticky dokonce předpokládám, že jich je i víc, akorát nemají tak velký viditelný vliv a záměrně je věnovaná pozornost těm druhým:-)

0 0
možnosti

R^radši dlít v ústraní a žvýkat kopřivovou nádivku a zapíjet kopřivovým thé ;-)

1 0
možnosti

Proto to raději sleduji z "daleka a vysoka" a do nějakého parlamentu ani nekandiduju. Jen mi nad tím zůstává rozum stát, srdce pláče a tak pro úlevu duše i toto hážu na blog.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^s tou byrokracií a neefektivitou centrálního řízení máte pravdu, řešit problémy můžou jen ti, kteří jsou na místě a tudíž vidí co je třeba-je zajímavé jak jste se k tomu dopracoval přes Japonce a feministky;-Di zmínka o tom, že nenávist a neúcta k jiným vychází z frustrace a nedostatku lásky je dost aktuální vysvětluje to třeba jak kdo přistupuje k problému imigrace-někdo s nenávistí někdo se snaží o pochopení

mimochodem, jak vypadá padesáté osmé pohlaví??:-)

1 0
možnosti

Děkuji za čtení, cesta přes Japonce: několik oslích můstků - proč místo žen robotky, zdali za to nemohou ty feministky a zpět od robotů k politikům... jak vypadá 58. pohlaví nevím, neb jsem musel studovat vědecko-fantastický komunismus a ne genderismus. A číslovka 58 byla naše oblíbená "recesistická" a v dobách studií jsme ji používali jako odpověď na všechno:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik