Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když chceme, je stále k vidění něco zajímavého.:-))

1 0
možnosti
Foto

R^Luční kvítí, to měla moc ráda moje babička:-)

1 0
možnosti

A určitě si něco z toho zdědil, Honzo;-)

0 0
možnosti
Foto

Jene, zdravím tě. Přirozenost, to je krása. R^

1 0
možnosti

Přesně tak, díky Pavle

0 0
možnosti

Kousek krásné přírody není nikdy na škodu, ani v Tvém povídání.R^

1 0
možnosti

Díky Pavle, už se těším na nějaké Tvé toulky a fotoreportáže:-)

0 0
možnosti
Foto

Přírodní a to se mi líbí nejvíc;-)R^

1 0
možnosti

Mně taky, ale jsou lidé, kteří upřednostňují dlážděné, posekané, bez plevele...nejspíš nějací nudní suchaři, díky za čtení

1 0
možnosti
Foto

R^příroda je krásná jen kdyby do ní člověk příliš nezasahoval v samolibé představě, že je pánem všehomíra-pěkný fotodokumentR^

2 0
možnosti

Děkuji za čtení i pochvalu:-)

0 0
možnosti

R^R^ta místa odněkud znám, díky za aktuální zpravodajství, Jeníčku:-)

1 0
možnosti

známá místa se proměňují v čase v přirozeném cyklu. Podle reakcí na městském webu se u cyklostezky divočina asi zkulturní, poseká, neb je to občany žádáno, tak jsem to aspoň zdokumentoval;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik