Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V Německu jsem již dlouho nebyl a jak je viděl z Tvé zajímavé reportáže, tak o hodně přicházím.

1 0
možnosti

Taky jsem navstivil jedno nemecke Ghetto v Grünwald. Tam je take na co koukat, pokud je neco videt. Ale pravdepodobnost ze tam clovek potka znameho herce je skoro mensi nez ho potkat na Münchner Freiheit.

0 0
možnosti

Zrovna německé herce a obecně umělce moc neznám, od té doby co nevysílají Ein Kessel Buntes a nezpívá Udo Juergens ;-D Díky za čtení

0 0
možnosti

Uvažuji,kdyby najednou Němci měli najednou brannou povinnost, co by ti neněmci dělali...hlavně za co...

0 0
možnosti

A oni ji podle vas nemaji?

0 0
možnosti

Dnes ti multikulturní vzdělanci ani neví co to znamená mít selský rozum, bohužel.!!

1 0
možnosti
Foto

Jene, děkuji za reportáž a přeji krásné svátkyR^

2 0
možnosti

Tobě Pavle též přeji krásné svátky a děkuji za čtení

1 0
možnosti

Opravdu zajímavý postřeh, snad mohla být i nějaká podobenka:-)

1 0
možnosti

Bohužel není (budu si muset počkat na chytrý telefon). Foťák se mi už nevešel do kufru, leda si říct o fotky kolegům, ale to mě mělo trknout dřív.

1 0
možnosti

Až budete chtít adrenalín, navštivte Wedding. :-) Nejlépe tam jeďte U-Bahn. To pak budete mít dva zážitky v jednom.

3 0
možnosti

Dva v jednom: jako "wash and go". Děkuji za čtení a návrh. Možná někdy příště, zatím jsem se svou hladinou adrenalinu celkem spokojen;-)

0 0
možnosti

Taky moc ráda se směju a pozoruju dění kolem sebe. O tom hezkém kolem nás média neinformují, nebylo by to dostatečně in...

HezkéR^

2 0
možnosti

R^Ano, "selský rozum".... Jaký to paradox, že tzv. "prostý člověk" obvykle vidí svět kolem sebe jasněji. Proto se v životě nejvíc bojím? "proškolených" pitomců s jakoukoliv mocí...

Hezké dny, Jene!

5 0
možnosti

S tímto se dá jen souhlasit;-), hezké svátky Tomáši

1 0
možnosti

Jeníčku, díky za autentický a prožitý vhled... R^:-)

Ono se to dá nahlížet i z té stránky "dokud nemám respekt k sobě, nebudu respektovat ani druhé a tím pádem nebudou respektovat oni mně..."

2 0
možnosti

A vo tom to je:-) Hezké svátky Jano, školníkovi též;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik