Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

Jen mi vysvětlete, proč se sem stěhuje tolik zejména Moraváků? Moje žena říká, že Pražáci, co jsou zde narození (což jsem i já), by měli být zákonem chráněni, jako bílí jeleni.

1 0
možnosti
JT

Bude to asi "přitažlivost pražská". Asi hledají v Praze štěstí, které nemohou doma nalézt.

0 0
možnosti
JT

Děkuji všem za reakce, protože jsem zde objektivně být nemohl, vše vysvětlím v navazujícím blogu, kde se budu trochu kát;-)

0 0
možnosti
PL

Já myslím, že to je o konkrétních jedincích a není důležité, zda bydlí v Praze nebo v Brně.

3 0
možnosti

...a nebo jinde:-)) Souhlas.

1 0
možnosti
Foto

Protokol, protokol, protokol. S tím se neradi sepisují policisté po celé republice, nejen v Praze, ale když na něm člověk trvá, dostane ho. A tím pádem musí případ "do systému" zavést. Nenajdou, nechytí, ale jedině s protokolem je možné jednat s úřady, bankami, pojišťovnou....

2 0
možnosti
PN

P87a66v86e90l 69N98o87v17á90k

26. 6. 2017 23:20

Takže máme ortel nad celou skupinou lidí proto, že si nějaký obvodak léčí mindraky? Jestli nejste taky trochu zamindrakovanej, pane autore.

2 0
možnosti
JT

No, když si to myslíte, tak je to nepochybně pravda (Vaše)

0 0
možnosti

Honzo?!....pozor! Ten titulek je odvážný!:-D:-D:-D

Škrábu, koušu...:-))))

1 0
možnosti

Typická malost malých.

Vesničan nadává na Pražáky, Slováci na Čechy, Skoti na Angličany, .... . Máte to všude, všude na světě, mezi všemi lidmi.

Nejlépe to vystihuje starý vtip. Víte co říká Brňák o Pražácích? Že jsou arogantní, pohrdají ostatními, ... . A co říká Pražák o Brňácích? Nic ...

3 0
možnosti
JT

Opakem malosti malých je velikost (přezíravost) velkých

0 0
možnosti
PK

Pražáky skutečně nemají rádi,koupil jsem v Praze auto a záhy jsem zaparkoval v Plzni a milovník Pražáků se mi na ní podepsal....no a já už tam nebydlím a přece jsem se stal terčem,tedy chudák autíčko...

0 0
možnosti
DV

D97a20v97i61d 58V52l77k

26. 6. 2017 17:37

Pražáci jsou taky lidiR^

1 0
možnosti
Foto

Víte, ani bych se nedivil, kdyby ten policista, kterému trochu hanlivě ve svém článku říkáte "Pražák", přišel do Prahy sloužit odněkud odjinud, třeba jako mladý chlapec z Brna...:-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik