Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji všem za komentáře i přání. Nebyl jsem online, makal jsem, užíval si, na zahradách i v Jizeře a ještě mi dozníval čtvrteční a páteční příběh syna, který jsem zatím hodil na papír a v příštích dnech ho napíšu sem, je to zase něco, co se vymyslet nedá;-) Aspoň jsem všem dal malé bezvýznamné plus.

3 0
možnosti
Foto

;-)R^ A všechno nej, nej k jmeninám!

2 0
možnosti

Kolega Tichý, od rána nereaguje ... Ani na blahopřání - na články ! Toť důkaz pravdivosti sděleného - soudím, že maká kolem chajdy a laská psa ! ... :-)

2 0
možnosti

Je krasna! Nevim, jak si ji oblibi stara kolena, ale pes bude stastne lezet na zaprazi .-)

1 0
možnosti

Donutil jste mne vzít kalkulačku do ruky a vyšlo mi 49 ! Ano, 1968 pořídili rodičové chajdu - jako záchranu otce, který kolaboval z práce, (stresy , kávy, Sparty, šéfkonstruktera). Žasl jsem, kdy vzdělanec - manuálně totální neumětel, nakonec ohýbal plechy na střechu ... Říkám své ženě, že i my budeme jednou v důchodu - vyplatilo se, zřídili jsme svoje ... Když jsem kdysi pak pozoroval otce, návštěvy, které vodil např. ke kompostu a mocně tam diskutovali - Říkal jsem si mládežnicky, že ti poměrně důstojní lidé se asi zbláznili - co tam řeší ? Když vítám dnes návštěvy já - Vedu je ke svému systému - mám komposty 3x ! Rafinovaně je prolévám. trávu ze sekačky a prosypávám hlínou + i vynikající pilinový odpad po řezání ! Opodál stojí mé dcery a říkají si .... :-)

2 0
možnosti

D67a14v90i13d 64V44l64k

24. 6. 2017 22:37

Chata mi strašně chybí,nemám pořádnou zahrádkuR^

2 0
možnosti

Tak jen do toho, jsem rok v důchodu a na chatičce si to fakt užívám i se svým pejsanem,ale celý tělo mě bolí, ráno se musím rozchodit, v 5 je budíček, to určuje pes . Výpěstky skromné,makačka kolem toho neskutečná, vyplejt záhon s cibulí je robota......ale do Prahy už nééééééééé

2 0
možnosti

Nemaje zde chaticku jsem dopoledne pobihal po obchodech, ale k veceru jsem se vypravil k vode.

Voda je elixir zivota.

1 0
možnosti

Ano, ano u Vokounů zejména, souhlas ...Voda je elixír života .... Ani utopit se nemůžete ... :-)

1 0
možnosti

:-)krása nádhera, Jeníčku R^

Chystám se taky cosi "sepsnout", bo zážitky dnešního dne jsou šťavnaté :-)

Přeju Tobě i Daně krásnou neděli :-)

1 0
možnosti

Škola jménem "život" trvá věčně. A docházka se šidit nemůže. Když jsem jako malý slyšel, že člověk se učí pořád, tak jsem si říkal, co to ti dospělí říkají za nesmysl...

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik