Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jene, v mnohých větách poznávám sám sebe ;-D;-D

1 0
možnosti
JT

Pavle, nápodobně já u Tebe, jen vyjádřeno trošku jinak, jinými slovy totéž;-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, člověk se naučí všechno, když trochu chce a tohle je relax, pokud Ti ovšem tráva nepřerůstá přes hlavu. ;-):-)

1 0
možnosti
JT

Však to beru jako relax, také jsem mezitím relaxoval a nechal relaxovat i mechanického pomocníka. Zdá se, že mi bude stačit 2x 2 hodiny "bzučet" a to je lepší, než jsem čekal. Díky za čtení;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Honzo, příjemný relax, taky provozuju sekačku s pohonem, ale zvuk kosy, mně v uších zněl nejkrásněji, to byl slyšet zároveň i zpěv ptáků;-)

1 0
možnosti
JT

Na kosu časem také dojde a ptáci tam "řádili" po celý den. Jít spát příjemně unaven z venku a budit se při ranním ptačím koncertu, co víc si člověk může přát:-)

1 0
možnosti
FV

Zvonek, rezekvítek, kohoutek, kopretiny, pomněnky, kostival, pryskyřník, divoké lesní jahody, na jaře sasanky a orseje... Nemám to srdce to hned posekat. Takže seču tak 3x do roka.

To já jen, že taky moc rád kytky. :-)

1 0
možnosti
JT

Faktem je, že trávy jsou v převaze, takže nějaké občasné sečení je nutné. Prosadil jsem si jednak ostrůvky, a jednak sekačku na "vysoko" čili nejvyšší trávní sestřih. Jinak není nad rozkvetlou louku, díky za komentář:-)

0 0
možnosti
JP

J40a64n 63P13a95l78l79a35s

12. 6. 2017 21:31

Dobrý večer, milé počtení. A jak se Vám to bude hodit, až budou důchodci povinně sekat na městském, jak to říkal ten nový ministr.

1 0
možnosti
JT

Pokud budou důchodci muset sekat na městském, tak tomu bych se mohl v důchodu vyhnout, když budu na venkovském;-D

1 0
možnosti
Foto

nejenže hezké téma... já dnes tak točím kolečkem a docela zásadně chci jen to, u čeho se mi už z nadpisu učiní obličejový rohlík:)) Vyhráls na plné čáře, HonzoR^:-)díky

1 0
možnosti
JT

Děkuji, asi v tom budu pokračovat (nejen v sekání, ale i ve psaní) a také pořídím nějaké fotky. Je to docela inspirativní místo: možná vzniknou reportáže z kopřivové plantáže, než je useknu a žena usuší, díky za čtení:-)

0 0
možnosti
PL

A co kosa a srp (kladivo ne)?

1 0
možnosti
JT

vše se hodí, Pavle. Kladivo aspoň k sekání ne. A srp a kladivo na vlajce, to už je jen pro některé vzpomínání na již dlouho neexistující stát. A stejně ho ti, co tak rádi vzpomínají, zaměnili za třešně. Díky za kouknutí.

0 0
možnosti
Foto

R^Dovádíš tuto krásnou odpočinkovou činnost přímo k vědecké dokonalosti, Honzo:-)

1 0
možnosti
JT

Ano, metodou praktického pokusu. Tak jsem např. zjistil, že koš se naplní během jednoho řádku, několika zopakováními jsem si to potvrdil a pak přešel na sekání bočním výhozem;-D

3 0
možnosti
JS

Nejlepší relax, Jeníčku - pohyb na čerstvém luftu a ještě k tomu zdraví do žil prostřednictvím vůní v městě nejestvujících ;-)R^R^

1 0
možnosti
JT

A ještě ptáci vesele pěli, podle průjezdů vlaků jsme se orientovali i časově a pěší cca dvouhodinový okruh přes Kruh byl taky fajn:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik