Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Není tráva jako tráva R^

1 0
možnosti
Foto

Sekáme zásadně až po pampeliškách. Tu krásu nemám to srdce kosit.:-)

1 0
možnosti
JT

Mezi záhonky si nemohu dovolit čekat, ale tam těch pampelišek ani moc není. A na chatě to asi dříve nestihneme;-) Díky za juknutí a komentář

0 0
možnosti
Foto

R^Tak ať Ti travka pořádně roste, Honzo:-)

1 0
možnosti
JT

Děkuji, vlastně ani neví zda mne to má těšit, pořádně hezky se mi líbí, pořádně rychle už moc ne;-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkné. Jsem ráda, že taky máme trávu vonící sedmikráskami, kopretinami i šťovíkemR^Honzo, zdravím;-)

1 0
možnosti
JT

Děkuji Jitko, moc se mi líbil ten bezelstný přístup dítěte a tak jsem si uvědomil, jak to vlastně s trávou máme my a že se rozhodně nemusíme stydět, byť patříme spíše k menšině:-) Příroda to stejně umí nejlíp.

1 0
možnosti
JS

:-)R^R^ skvělé plány nechť jsou naplněny :-)

1 0
možnosti
JT

Díky za kuk, tento víkend vyzkoušíme a uvidíme. Je to zase něco nového, koupili jsme "dělo", neboť "šolichačku" nám rozmluvili, že tolik a tak vysokou nezvládne. Tak jen doufám, že budu zvládat já:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik