Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

R^S velkým studem před Vámi všemi otužilci přiznávám, že pro mě provozní teplota pro ponor, začíná na 23 stupních.

0 0
možnosti
JT

Máš Tome jenom kratší sezonu a tak ji musíš užít intenzivněji, my to můžeme lépe rozprostřít v čase:-)

1 0
možnosti
PL

Letos jsem se zatím venku nekoupal, ale byly roky, kdy jsem při jarních toulkách v zahraničí vlezl do celkem studeného moře. Lidé divně koukali, ale já jsem si říkal, když už jsem u moře, tak na teplotě nezáleží.

1 0
možnosti
JT

Jednou jsme zažili u moře deštivé a ne příliš teplé počasí, přesto jsem se chodil koupat i tak. Jakmile jsme si po třech dnech koupili deštníky, už bylo hezky;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Tak to máš dobré, Honzo. Když jsem byl mlaďas, troufnul jsem si i na vodu se 16 stupni, ale dnes už mi nejvíc vyhovuje tak dvojnásobek:-)

1 0
možnosti
JT

Jednou jsem navštívil termální kúpele při akci ve Slovinsku, bylo to fajn, ale dlouho jsem to v teplé vodě nevydržel a odcházel se "zchladit" do venkovního bazénu s normální, tedy studenou vodou. Tam bylo celkem volno:-)

1 0
možnosti
Foto

Jene, já si ještě chvíli na teplou vodu počkám ;-D;-D

2 0
možnosti
JS

R^R^Jo, teplota vody a ledoplachost - každý má něco.

Ledovou vydržím na ošplíchání, ale plavat v ní nee...

Provozní teplotu mám od 18°C výše, abych zanořila a plovala:-)

1 0
možnosti
RE

Spodní hranice dobrovolného vlezení do vody je u mě 11st. Na Šumavě, kam jsem jezdíval s býv. přítelkyní to míval potok před chalupou klidně i v srpnu. Nejčasnější koupání bylo myslím v Mokropsech v Berounce v r.2009, myslim 24.března, ale bylo krásně a Berounka mohla tehdy mít klidně i 17:-)

2 0
možnosti
JT

Pro mě je 18+ hranice plavací, v tom už si zaplavu, jinak samozřejmě jsem vlez-vylez i do mnohem studenější Jizery (asi 12-13?), ale jen pro "osvěžení". Když si vezmem zítra plavky, můžem zkusit;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik