Diskuse

Dal bych si pauzu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Krásně napsané R^"Opravdu ty peníze potřebujeme?". Také si tuto otázku někdy pokládám. Stejně jako mě napadá myšlenka: "Vykašlat se na povinnosti a jenom si žít, být".

1 0
možnosti
JT

K tomu jenom žít, být, asi ještě nenastaly vhodné podmínky. Ale v dnešní hektické době se vyplatí si na to "ukrást" čas, pomáhá to. U mě je to především pobyt v přírodě a čas strávený s lidmi, co mám rád (především víkendy) A ten čas jsem našel díky nekoukání na televizi, hlavně na zprávy a publicistiku. Díky za čtení:-)

0 0
možnosti
TG

R^Všechno má svůj čas..., a tak Ti, Jene, přeji, ať ta rozhodnutí v klidu uzrají....

1 0
možnosti
RE

Honzo, ty mi mluvíš z duše. Budeš mít někde určitě schovaného kus Střelce!:-):-)

2 0
možnosti
JT

Střelec určitě nejsem, ale s neřízenou střelou bych souhlasil. Aspoň ve smyslu, že řídit mne je opravdu těžké;-D

1 0
možnosti
JS

R^R^R^:-) chce to už jen kousíííííninininínek a bude to otravné za Tebou a do nového dobrého lehneš jako do prachového peří a život se dojasní:-)

1 0
možnosti
JT

Přesně tak, je to zkouška trpělivosti. Jenže občas jsem netrpělivej a otrávenej, tak vypustím takovýto blog a hned je mi líp:-)

1 0
možnosti