Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D14a97v21i15d 96V43l73k

16. 5. 2017 16:10

Ach ty snílku;-D;-D;-D

1 0
možnosti
PL

R^Myslím, že už jsem to nedávno zmiňoval. Lidé jsou více než znechuceni současným politickým vývojem a mnoho z nich nepůjde k volbám. A to může být průšvih.

1 0
možnosti
JT

že by tohle byla taktika? Lidé nepřijdou, zvolíme se sami? ;-D Pavle, nevím, může to být i opačně, účast vysoká a volba nečekaná. Nebo jak píšeš, uvidíme.

0 0
možnosti
Foto

P.S.: Klídek Jene. Přežili sme komunisty, havlisty, klausisty, přežijem i tyhle, ač jsou všitcí tak ,,trošku" z těchže líhní;-)

3 0
možnosti
JS

...mám nápad - pošleme je na pastvu ať dojdou konečně spasení, ti spastitelé... ;-)

3 0
možnosti
JT

To by šlo...jen jak to zařídit?

3 0
možnosti

Honzo, tohle už z dálky tak zavání, že by z toho všeho člověk potupně vrhl.

Ale nějak "chlapci" zapomněli, a tedy už docela dlouho, co že je jejich poslání, resp. zaměstnání. A vaří, a vaří...a nic nedělají.

4 0
možnosti
JT

Asi ani psi by (jim) to už nežrali ;-D. Díky za komentář

4 0
možnosti
Foto

Obávám se, že toho chcete příliš. :-/

1 0
možnosti
JT

Po těchhle už nechci nic....ale přání se občas plní a trpělivost prý růže přináší. Děkuji za komentář

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik