Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Krásná vycházka na zajímavá místa R^

1 0
možnosti
TG

R^ Jene, to jsou domestikovaní zubři..? Opravdu nekoušou?

1 0
možnosti
JT

Ti jsou polodivocí, původem z Polska a snímky vyšly tak, že není vidět, že jsou v uzavřené oboře, 110 ha. Je to projekt, jehož organizátorem je spol. Česká krajina, podílí se na něm výzkumníci z Akademie věd, péči zajišťují Městské lesy Benátky. Jde o vliv spásání krajiny velkými kopytníky na ekosystém:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, moc pěkné a místa, která neznám, takže díky!;-)R^

1 0
možnosti
JT

Prosím, už dávno jsem přišel na to, že člověk má objevovat to neobyčejně obyčejné za humny a často bývá mile překvapen:-)

0 0
možnosti

Honzo, tak trochu jiné fotky - mě se moc líbí ti zubřiR^

1 0
možnosti
JT

A ti byli plánovaní - neplánovaní, zkrátka nemuseli tam být v tu dobu, co jsem šel kolem. A ještě byli proti sluníčku, naštěstí mi na chvíli pomohl mráček, pak už jsem je nemohl "zaměřit";-)

1 0
možnosti
Foto

R^Moc hezke fotky, Honzo.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak tam jsem nikdy nebyl. Povedená liška. R^

2 0
možnosti
JT
JS

Děkuji za reportáž z míst mi známých, Jeníčku :-)R^

V Milovicích jsem měla byt a chodila tam na procházky. Ale to tam ještě nebyli zubři:-)

1 0
možnosti
JT

Když to vezmeme doslova, tak zubři jsou až na katastru Benátek;-D Díky za kuk:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik