Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

R^Přeji všem ovcím odvahu a sílu k uchránění toho života, který mají rády, aby odolaly lákavým moderním svodům liberalismu a multikulturalismu

:-).... a nám vlastně něco podobného.... , a navíc, abychom se nechovali jako ovce..

2 0
možnosti
Foto

Honzo, tak to jsi to podal pěkně .:-))

4 0
možnosti
PL

Blíží se volby, do parlamentu, tak bude zase několik měsíců volebně neveselo. Tudíž se pohádky budou hodit.R^

3 0
možnosti
JT

A vyplatí se těm pohádkovým slibům volebním se jen zasmát;-D Díky za komentář

0 0
možnosti
Foto

R^Honzo, to je super. Nevěděl jsem, že jsi na bajky:-)

5 0
možnosti
JS

R^R^R^ děkuji za pěkně podanou pohádku ;-)

3 0
možnosti
JT

Však ta Tvoje o rozlitém mléce a jelitech, taky stála za to (tak tam dám aspoň palec):-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik