Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Před několika dny jsem na toto téma také napsal článek (http://pavelliprt.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=602780) a obávám se, že bude čím dál tím víc lidí, kteří budou znechuceni současným děním a k volbám nepřijdou. Poslanci i senátoři řeší pány Babiše a Zemana a na vlastní práci jim jaksi nezbývá čas.

1 0
možnosti

Díky za odkaz, souhlas, zdá se to být bezvýchodné....staré recepty a strany přestávají fungovat, Babiš se už "odkopal" a chtělo by to opravdu nastoupit cestu změny. Naděje na pozitivní změnu tu je stále, záleží, zda jsme se dostatečně změnili i my. Že se měníme, je zřejmé právě z těch hlasů, co leží na zemi. Víme už, co nechceme. A do toho přicházejí realisté, možná jako příležitost ke změně, jsou tam lidé, co něco ve svých profesích a životech dokázali, kteří (aspoň na mne to tak působí) chtějí sloužit vlasti, tedy lidem, ne jen sobě.

0 0
možnosti

J23a84n 51P84a38l86l50a91s

9. 5. 2017 23:12

Dobrý večer, podobný binec mám v hlavě taky, takže karma coby souhlas. Svobodné jsem volil cca. 10 let, už mě unavuje o hlas přijít. Takže pokud se ve finiši zviditelní Realisté, hodím jim to. Pana Robejška čtu léta, zatím žádné mé „já“ s ním nemá problém.

2 0
možnosti

Děkuji za komentář, dle mého Babiš už začíná jít z kopce, nicméně ze setrvačnosti a proti těm starým mu to velká část voličů ještě hodí. Takže se historicky bude znemožňovat i v dalším období, otázkou je v jaké funkci. Ti ostatní vrcholní politici už patří do starého železa a jejich potenciál se většinou snižuje (krom ODS, která šplhá ze dna) a na "ulici" leží ladem velké množství hlasů a pokud je někdo (z toho množství stran) dokáže sebrat, uspěje.

0 0
možnosti

:-)hezky jsi to se všemi svými "já" ukuchtil, Jeníčku R^

1 0
možnosti

Když se na to člověk podívá z různých úhlů pohledu, nakonec ze všech těch příchutí a ingrediencí vyjde "guláš". Jde jen o to, jestli se "kuchtění" účastním a jaké "koření" si vyberu:-)

1 0
možnosti

Karmaaa! Četl jsem články Robejška 10 let (a Kohouota, Šichtařovou) a furt jsem si říkal, proč tihle lidé nejdou do politiky? Stalo se tak, a já půjdu po 15 letech opět k volbám. Možná vyhozený hlas, ale nebýt Realistů, nešel bych opět volit vůbec. Takhle za můj hlas dostane minimálně stovku jako podporu pro příště

2 0
možnosti

Jasně - Robejšek je je jeden z dobrých politologů - ale jaký bude kandidát strany?? zatím spí ti Realisté... Už je na čase, aby se ukazáli ve své Nahotě......

0 0
možnosti

Záleží na finiši, naši hokejisté včera proti Finům se také nemohli celou dobu odrazit ode dna, ale závěr zvládli skvěle:-)

1 0
možnosti
Foto

Přirozená touha člověka je touha po svobodě ?

Proč dělat kompromisy ?

Zkuste zapřemýšlet o možností volby Svobodných.

0 0
možnosti

Až takový optimista nejsem, ale přeju jim, aby našli dost "srdcařů". V konečném důsledku může vyjít i volba realistů nastejno jako volba svobodných, tj. jako nevolba. Děkuji za komentář

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik