Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

R^Člověk aby to ptactvo pro pěkný záběr nejdřív zkorumpoval, jak radí kolega Pražák...;-)

1 0
možnosti
JT

Kachny, labutě a nějaké menší opeřence určitě korumpovat lze, ale nosit rybičku a zkusit nalákat ledňáčka, to fakt nevím;-)

0 0
možnosti
PL

Krásně napsané a zajímavé fotografie (podle popisku dole v rohu jsi asi založil či koupil firmu Naturfoto? Nebo jsi opravdu nic nevyfotografoval?)R^

1 0
možnosti
JT

Tohle jsem fakt nefotil, spíš jsem objevil naturfoto a je to fakt hezké. Díky za četení:-)

0 0
možnosti

Honzo, pořád platí to, co jsi použil: na ptáky jsme krátký!:-PR^ (taky to není gramaticky čisté, ale opravovat to nebudu:-))

1 0
možnosti
JT

Díky Marie za kouknutí, a pokud bys přece jen opravovala navrhuji toto: na ptáci jsme krátcí, aby byla zachována rytmika a zároveň gramatická chyba;-D Ale od Žentourů se mi to líbí víc:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Honzo, nesmíš myslet na kočky, oni to vycítí a uletí. Když na ně jdeš s foťákem, mysli na ptačí zob a hned budeš mít spoustu materiálu;-D

Hezký den:-)

2 0
možnosti
JT

Díky Honzo, někdy je užitečné dát na rady zkušenějších. Ovšem nevěděl jsem, že ptáci nerozlišují kočky dvounohé od čtyřnohých, myslívám převážně na ty první;-D

1 0
možnosti
JS

Kdysi jsem četla nebo slyšela o experimentu, kdy testovali inteligenci havranovitých. Když kolem chodili s puškami a mířili na hejno na poli, rozletělo se do všech stran. Když si vzali klacky a dělali s nimi to samé jako s puškami, hejno se nerušeně živilo a vůbec se neobtěžovalo vzlétnout.

Takže mám dojem, že nás ty mršky mají dobře napozorované - nejen havranovité potfůrky, ale i ty ostatní. A tak se zkrátka Jeníčku schovávají ;-)

2 0
možnosti
JT

tak nějak to bude, díky za kuk:-)

1 0
možnosti
VH

Předpokládám, že i nadpis se týká ptáků létajících. Pak je ovšem p.jm. 'pták' životné. A nadpis by měl znít "Ti ptáci si ....".

0 0
možnosti
JT

Máte pravdu, možná to opravím, na druhou stranu ani sloveso není v gramaticky správném tvaru (schválně) a slovo "sranda" tam nahrazuje vulgaritu. Tolik gramatický rozbor (ale o tom to tady až tak není)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik