Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

facebook je jako nůž, jako každý nástroj. Záleží, jak s ním zacházíte a k čemu ho potřebujete (nebo třeba nepotřebujete). Já měla díky němu přehled o studujících dětech (mami, už se konečně zaregistruj, nebaví mne posílat ti fotky). Vím, jak se daří širší rodině s níž se jinak potkáváme jen na těch pohřbech (a před fb to nebylo jinak). Mám tam své malíře, psavce a jinotvůrce, své tanečníky.

Myslím, že nic není špatně. Ani mít ani nemít. Je to jen pomůcka :-).

1 0
možnosti
JT

Ano, je to nástroj, někdo s ním zacházet umí (ku svému prospěchu a potěše), někdo neumí (protože tomu nerozumí) a někoho ten nástroj ovládá. Díky za názor:-)

0 0
možnosti
Foto

Na fb mám tvůrčí lidi. Píšou, malují, sochají, dělají dobrou muziku. Víme o sobě, navzájem se inspirujeme, zvu je do svého literárně hudebního pořadu. Za mě tedy fb ano.

1 0
možnosti
JT

Ale jo, pro mladší lidi je FB přirozený fenomen (pro někoho i závislost), my starší s tím víc bojujeme, protože jsme ho k životu nepotřebovali. A pak člověk "podlehne" ne módní vlně, ale dobře míněnému doporučení kamaráda a nakonec zjišťuje, že mu to nic neříká a vo tom to je (u mě:-))

0 0
možnosti
Foto

Honzo, tak to jsem potom buranka ;-D..co je linkedin ani raději znát nechci, ale facebook, tam se občas zdržím. Je to ale jako se vším, raději s mírou;-) ZdravímR^

1 0
možnosti
JT

Jitko, díky za kuk a přihlášení se k "buranům" ;-D

1 0
možnosti
Foto

Jene, to je jako voda a oheň. Jen my udáváme, zda bude sloužit, či nikoliv.R^

1 0
možnosti
JT

Pravda Pavle, dobrý sluha a špatný pán. Nechť tedy dobře slouží, ale neovládá nás.:-)

0 0
možnosti
Foto

Sítě jsou určené k neustálému kontrolování.:-) Nakouknutím jednou za týden účel nesplní. Jo, našla jsem přes FB dost lidí, na které jsem ztratila kontakt, ale to je asi tak vše.;-)

1 0
možnosti
JT

Díky za názor, to kontrolování mne zaujalo. Vnímám to Kláro správně tak, jakože musím neustále kontrolovat, co je tam nového? Nebo, že tam je neustálá kontrola Velkým bratrem? Asi obojí.:-)

1 0
možnosti
RE

FB zatím úspěšně míjím, zato mě nedopatřením uchvátila jiná hydra, zvaná "Linked in" a tam se marně snažim přijít na to, jak funguje.

1 0
možnosti
JT

Tam jsem taky, ale ani jsem se tam nerozhlídl, neb jsem okamžitě zapomněl heslo a nechtělo se mi hned žádat provozovatele o nové;-D

0 0
možnosti
Foto

Honzo, mám to s FB podobně. Fakticky ho mám už tři roky, ale aktivně ho využívám teprve od listopadu. Zatím jsem nepřišla na to, čím můj život obohatil. No občas si tam přečtu nějaký vzkaz, tu a tam napíšu komentář, vlastní fotky tam nedávám a vůbec netuším, jak se někde něco sdílí. Takže tě úplně chápu, vítej v klubu FB mimoňů.:-):-):-)

1 0
možnosti
JT

Díky Pavlo, mimoni to je dobrá skupina, ti si asi tu skupinu nedokáží ani založit;-D

1 0
možnosti
Foto

A já třeba děkuji FB, že při správném zacházení mi otevřel nové obzory. )

1 0
možnosti
JT

Mně tuto službu poskytl blog, každému holt vyhovuje něco víc, něco míň:-)

1 0
možnosti
TG

:-)... a já jsem zase zaostalý buran bez FB.

3 0
možnosti
JT

Já byl donedávna taky, ovšem změnilo se jen málo: jsem stále zaostalý buran, akorát s FB;-D

1 0
možnosti
Foto

Honzíku, karmaR^ chápu... atakdále:-) hezký máj ti přeju...

1 0
možnosti
JT

Radu, také nádherný máj přeju a půjdu si k Tobě májově počíst, nějak jsem to ještě nestihl:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik