Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D40a98v33i71d 66V14l19k

29. 4. 2017 16:38

hmyz by u nás neprošel;-)

1 0
možnosti

ještěrky a hada máme samostatně, jen želvičky v páru, ale ty jsou ještě pohlavně mladé a nevíme, zda z nich bude párek vhodný ke množení:-)

1 0
možnosti

R^Jeníčku krásná sbírka živočíšků V

1 0
možnosti

Ne úplná, Jani a motýlky nechováme;-D

1 0
možnosti

Možná roztomilé potvůrky pro chov, ale zvířátka má nejraději na talíři.

1 0
možnosti

Chov ano, ale neplánovaný odchov a řešit co s tím? Přitom na talíř se to (aspoň v naší kulturní oblasti) moc nehodí:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, jsou pěkné, nevadilo by mi je mít doma, ale co kdyby došlo k nějaké katastrofě a já se s nimi probudila v posteli?8-o;-)

1 0
možnosti

Díky za kuk Soni, faktem je, že stačí když člověku ve spánku po obličeji leze moucha, strašilka by asi takový rozdíl nebyl ale údajně 250 nohou mnohonožky by asi probudilo i mrtvého;-D

0 0
možnosti
Foto

Ty strašilky vypadají trochu strašidelně.8-oMazlíčci nejen pro fajnšmekry, ale i pro odvážné!:-)

1 0
možnosti

Odvážně trháme zelené větvičky ptačího zobu a sousedi si dělají srandu, že prý k večeři.

0 0
možnosti

R^ .... Moc se líbila ta ,přidaná hodnota'.....:-)

1 0
možnosti

Mně moc ne, když jsem si ji asi 2x domů přitáhl, ale nápad to byl skvělý, to zas jo. Díky za čtení, Tome.

1 0
možnosti
Foto

asi nejsem fajšmekr ale s některými mazlíčky bych se rozhodně nemazlila;-D

2 0
možnosti

Zrovna ty mnohonožky také nejsou šálek mého čaje:-)

0 0
možnosti
Foto

S těmi se zrovna mazlit nemusím, ale jsou pěkné;-)R^

2 0
možnosti

Taky se na ně radši dívám:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Roztomilé potvůrky, Honzo:-)

1 0
možnosti

že by první fajnšmekr?;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik