Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak napni všechny svaly, aby vše vyšlo, tak jak má!R^;-)

1 0
možnosti
JT

Svaly jsem napínal včera při cvičení, aby příliš neochabovaly, a svalový test je jen korekce, případně potvrzení či vyhledávání - psychosomatické příčiny nemoci, či bolesti. Jako např. bolí mě záda a já přemýšlím, jestli jsem si toho moc nenaložil a sval mi potvrdí, že jo a já se pak snažím snížit náklad;-D A s těmi volbami, to jsem si jen pohrál a cosi (zajímavého) mi to ukázalo.

1 0
možnosti
EP

Rád přiznávám, že jsem s tímto Vašim výsledkem velmi spokojen a opravdu si přeji, aby to tak bylo. A kdyby se to nepodařilo, budu muset být na světě asi tak dlouho, abych se dočkal.Byla by to paráda.Takové proroctví dokáže zvednout náladu. Díky.

1 0
možnosti
JT

Děkuji za komentář. Časy se mění a svět je v pohybu, tak snad časem bude líp. Můžeme na podzim těmi volebními kartami opravdu zamíchat. Tak jen využít příležitosti.:-)

0 0
možnosti
Foto

Docela by mne zajímalo, zda ten test vykazuje stejné výsledky při opakování a také zda jste ho zkoušel na někom jiném.

1 0
možnosti
JT

Nejprve byl zkoušen na mně, tím jsem se s ním seznámil. Ten, který o tom napsal knihu (již jsem v českém překladu uvedl) to píše přesvědčivě, je to navíc psychiatr, vědec. Ale až se se zájemcem (mimo rodinu) setkám, můžeme to vyzkoušet. Jinak platí co jsem napsal, nejsem si jistý zda a jak to ovlivňuji ve svůj "prospěch". A opakoval jsem si to párkrát po několika dnech, protože jsem tomu nemohl uvěřit:-)

1 0
možnosti
MN

Jak můžou mít Realisté 20%, když jediným trochu známým Realistou je Robejšek?

Nebo Vy znáte už někoho jiného? A je vůbec Robejšek členem Realistů nebo je jenom jejich "mentor"?

0 0
možnosti
JT

Nechme se překvapit, zatím to tak nevypadá, ale všechno může být jinak. Mně jsou sympatičtí tím, že jsou opravdu jiní: líbí se mi Paretovo pravidlo 20-80 a za jeden nový zákon, dva škrtnout, řešit důležité věci, které další významně ovlivní, neřešit prkotiny. Za sebe mám jasno, ať už bude výsledek jakýkoliv.

0 0
možnosti
TG

;-)Když na to tak koukám, to nevypadá špatně. Realistům bych tohle číslo docela přál.

1 0
možnosti
JT

Tak to jsme už dva, Tomáši;-D

1 0
možnosti
KC

To já mám geniální trik na sázení, který vždycky vyjde. Na každého vsadím 1, 0, 2 a pokaždé vyhraju, jenže prosázím několikrát víc než vyhraju.

1 0
možnosti
JT

Řekl bych, že u voleb si lze vsadit tak akorát na vítěze a jistotu desítek stran, které nemají šanci (jako např. Koruna Česká). Zajímavé bude, kdo překročí či ne 5% limit, kam klesne ČSSD, jak se umístí KSČM, kam se ze dna dostane ODS a zda Realisté opravdu svým výsledkem překvapí, tj. když se tam dostanou a příp. když udělají dvojciferný výsledek. Díky za komentář.

1 0
možnosti
JS

:-)R^

Jeníčku, kdysi ke mě chodili lidi, abych jim vyložila karty. Prý jim to, co jsem jim řekla, vycházelo. Ale já říkala jen to, co se mi v obrazech ukazovalo. Nikdy jsem se to neučila... a všem jsem říkala "Nic mi neříkejte, na nic se nebudu ptát a budu mluvit" a taky jsem všechny upozornila, že nemám žádné magické schopnosti. Ale kdo ví, kam si má představivost chodila pro obrázky :-) a tak nějak to funguje i u svalů. Jsou v nich obrazy :-)

1 0
možnosti
JT

Říká se, že tělo nelže, tak pro by svaly lhaly? Ale fakt je, že pravda je relativní a jsou různé úrovně pravdy a poznání. A poctivé je říct nevím a je to můj úhel pohledu:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik