Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za dobrý článek. Uvědomil jsem si, jak je ještě i ta naše generace bohatá na dostatek skutečný prožitků, ať už byly jakékoli. Všechno je to naší součástí. Na co bude za 40 let vzpomínat tato generace ? Na typy prvních druhů "Ajfonů" ? Nebo na doby kdy ješte existovaly "windousy". :-)

1 0
možnosti
Foto

V Praze už moc koledníků taky nevídám. Možná že staré tradice už jsou "out". Každopádně přeju pěkné Velikonoce.:-):-):-)

1 0
možnosti
JT

Že by si Pražané jeli užít svátky na venkov? Asi ano, pro většinu lidí je to především dlouhé volno, tak si ho všichni užijme. Díky za čtení a komentář:-)

0 0
možnosti
DV

D80a92v68i17d 91V30l92k

12. 4. 2017 19:49

No jo ale já myslím ,že za námi Vy Češi jen lehce klopýtáte ;-D.Je teda fakt že Vás šetříme;-D

1 0
možnosti
JT

Zajímavé je, že když jsem byl Moravě blíž (Kolín), tradice řehtání si mě našla až, když jsem se vzdálil (BnJ). Hlavně, že aspoň klopýtáme;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Honzo, to víš, dnes už spoustu i malých kluků víc zajímá virtuální svět tabletů než nějaké zastaralé "real" aktivity:-( Tak ať nemám pravdu a je to letos lepší:-)

1 0
možnosti
JT

Asi to tak hrozné nebude, včera jsem zaslechl, že na druhém konci městečka řehtačů přibylo (nebo měli výkonnější "stroje"):-)

0 0
možnosti
TG

R^ Před Moravou je třeba smeknout...

A užij si, Jene, velikonoční svátky. S celým Tvým mančaftem...!:-)

1 0
možnosti
JT

Díky, Tome, přeji totéž:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Honzo, i u nás na samé hranici Moravy s Českem to opadá a není to, co bývalo. Jsem ale ráda, že Morava stále vede, tradice se dodržují a dědí z pokolení na pokolení. Rituál pletení "mrskačky" u nás nesmí chybět, s proutky uříznuté z naší vrby.;-)

3 0
možnosti
JT

Jitko, v tomhle je Morava nedosažitelná a mě nejde o to dohnat a předehnat, ale neztratit stopu;-D Krásné svátky.

2 0
možnosti
JS

:-)upletl ́s předvelikonoční laskavou pomlázku a za tu Ti děkuji, JeníčkuR^

2 0
možnosti
JT

Jano, díky za kuk a komentář:-) a užij si svátky (ikdyž zítra je ještě pracovní den)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS