Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane, dlouho jsem nečetl tak objektivní shrnutí současné situace - všeobecné informovanosti našimi hlavními médii. V podstatě ve všem, co píšete, s vámi souhlasím. S těmi PL jsem měl v minulosti trochu problém, že mi některé příspěvky připadaly jako z jiné planety, ale o tom to asi je. Každý si musí vybrat své zdroje informací, a názor si udělat sám.

2 0
možnosti

D55a66v53i23d 40V32l68k

9. 4. 2017 19:50

Hele PL patří dalšímu oligarchovi a já to nikdy číst nebudu.Tak Sorry.

0 0
možnosti

To nemusíš Davide, ovšem nevím, zda lze najít v ČR médium, za nímž by nestál oligarcha, event. nějaká vlivová skupina.

2 0
možnosti

V daném čase = tady a teď R^:-)

1 0
možnosti

Jo, vědět "kulový" (v případě mediálního tlaku) je úplně nejlepší, ovšem nejsa poustevník živicí se vzduchem (pránou), přece jen toho potřebuji vědět dost a důležité je umět se v tom orientovat, abych dokázal žít a nehroutit se z toho:-)

0 0
možnosti

Vyšlo na jevo, že si v PL lze zakoupit pozitivní PR. Tím to pro mně skončilo.

0 0
možnosti
Foto

PL dělají novinařinu trochu odlišněji od běžných mainstreamových médií. Dávají prostor lidem s nějakým názorem, přičemž netvrdí, že tento názor je ta jediná správná pravda. V PL mají tedy prostor jak politici parlamentních stran a hlavního politického proudu, tak ti neparlamentní i opravdoví alternativci. Vzhledem k tomu že PL dávají ochotně rozhovory všichni nebo naprostá většina parlamentních politiků i představitelů čelných politických stran (nezaznamenal jsem nikdy, že by se kterýkoli z nich vyjádřil ve smyslu, že Pl rozhovor nedá, protože je to žumpa), tak to s nimi nebude tak hrozné. Navíc mají PL jednu přednost. Nezaměstnávají tzv, "komentátory", tedy ty, kteří téma přežvýkají a pak ho vydávají za Slovo boží. (Pehe, Kamberský, Mánert, Palata a jim podobní). Kdo hledá informace a umí třídit, na PL najde, v ostatních novinách je to přinejmenším těžší, v některých tématech nemožné.

5 0
možnosti

Děkuji za znalecký rozbor, aspoň jsem poučen, kam a proč se občas dostanu:-)

0 0
možnosti

Ovšem číst tam diskuzní příspěvky, tak to chce dobrý žaludek. Je to skutečně žumpa. Proto mi stačí nahlédnout na PL tak jednou za měsíc ze zvědavosti.

1 0
možnosti

Obdivuji Vás, že dokážete strkat hlavu do žumpy. Buďte opatrnêjší a poslouchejte s. Jandu!

1 0
možnosti

R^Pokud si člověk umí vybrat z jídelníčku v restauraci, tak si podobně může vybrat v PL. Ty opravdu stvořil mainstream. A protože pravda často bolí, proto se ocitl na tzv. proruských webech. :-)

S pozdravem Jene!

8 1
možnosti

Asi tak Tome, hezký večer a díky za komentář:-)

3 1
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik